آذری: حضور نکونام در استقلال را فعلا تکذیب میکنم، سرمربی ما شرافتمندانه کارش را در فولاد آغاز کرد

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با توجه به شرایط نامساعدی که در باشگاه استقلال وجود دارد، بحث حضور نکونام در این تیم را فعلا تا انتها لیگ بیستم تکذیب می کنم.

آذری: حضور نکونام در استقلال را فعلا تکذیب میکنم، سرمربی ما شرافتمندانه کارش را در فولاد آغاز کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید آذری درباره خبرهای مربوط به مذاکره باشگاه استقلال با جواد نکونام و اینکه این مربی می تواند با پرداخت 2 میلیارد تومان از فولاد به استقلال برود، به برنامه تهران ورزشی گفت: من به این خبر صرفا در قالب شایعه نگاه می کنم و جواب شایعه را نمی دهم. جواد شرافتمندانه کارش را در فولاد آغاز نموده است. او مدنظر استقلال، تراکتور و باشگاه های عظیم بود که افتخاری برای فولاد است. منتظر روزی هستم که نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور دعوت به همکاری گردد یا مربیانی مثل یحیی گل محمدی به عنوان مربی برای تیم ملی دعوت گردد. اینها سال ها در سطح اول فوتبال کشورمان کار نموده اند.

آذری ادامه داد: این خبر را (حضور نکونام در استقلال) فعلا تکذیب می کنم. جواد با تیم فولاد در اردوی کردان است. مذاکره ای با ما و جواد نشده است.

مدیرعامل فولاد در واکنش به این جمله که به کار بردن واژه فعلا در خصوص نکونام و استقلال مشکوک است، اظهار کرد: منظورم از فعلا تا آخر لیگ است!

آذری در ادامه درباره اظهارات بیات مالک باشگاه سپیدرود که از برطرف محرومیت باشگاه فولاد در پفراینده انتقال محمد بلبلی انتقاد نموده بود، گفت: هرچه سعی می کنم حرمت بیات را به خاطر موی سپیدش نگه دارم، خودش پا را فراتر از ادب، اخلاق و عظیمتری می گذارد. آقای بیات به مفاد آیین نامه ها اشراف کامل ندارد. بر اساس حق قانونی اگر وارد چرخه جابجایی شده باشید این محرومیت شامل پنجره بعدی می گردد.

مدیرعامل فولاد تاکید نمود: به باشگاه ما روز 15 شهریور اعلام شد که محروم شده ایم. ما هم اعاده دادرسی کردیم و به درخواستمان رسیدگی شد. از بیات خواهش می کنم حرمتش را حفظ کند. چیزهایی در پفراینده است که دوست ندارم باز گردد؛ اگر باز گردد برای خود بیات هم خوب نیست. آقای بیات این بار حرمت کوچکترها را نگه دارد. اگر قرار باشد از حق باشگاهم دفاع کنم با تمام وجود دفاع می کنم که برای بیات خوب نیست.

آذری همچنین در این مصاحبه از منتفی شدن جذب محمد طیبی مدافع تیم سپاهان اطلاع داد و درباره فرایند مذاکره با سعید واسعی هم توضیحاتی داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1037

به "آذری: حضور نکونام در استقلال را فعلا تکذیب میکنم، سرمربی ما شرافتمندانه کارش را در فولاد آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: حضور نکونام در استقلال را فعلا تکذیب میکنم، سرمربی ما شرافتمندانه کارش را در فولاد آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید