آمار تلفات فروریختن ساختمان بنگلادش از مرز 700 نفر گذشت

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران: ارتش بنگلادش گفت که امروز با بیرون کشیدن اجساد بیشتری از زیر آوار ساختمان 8 طبقه ای که حدود دو هفته گذشته در اطراف داکا فروریخت، آمار کشته شدگان این حادثه از مرز 700 نفر گذشت.

آمار تلفات فروریختن ساختمان بنگلادش از مرز 700 نفر گذشت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ارتش بنگلادش بیان کرد که امروز (سه شنبه) با بیرون کشیدن اجساد بیشتری از زیر آوار ساختمان 8 طبقه رانزا پلازا که حدود دو هفته گذشته در اطراف داکا فروریخت، آمار کشته شدگان این حادثه از مرز 700 نفر گذشت.

سخنگوی ارتش بنگلادش بیان کرد که آمار دقیق اجساد یافت شده از زیر این ساختمان که محل فعالیت چندین تولیدی پوشاک بوده است تا کنون به 705 نفر رسیده است.

بنا براین گزارش، حدود 3 هزار نفر از کارکنان و کارگران این تولیدی های پوشاک هنگام فروریختن این ساختمان در تاریخ 24 آوریل در این ساختمان حضور داشتند.

به گفته مقامات بنگلادش، تا به امروز 2437 نفر از کسانی که هنگام وقوع این حادثه در ساختمان حضور داشتند توسط تیم های نجات و امداد این کشور نجات پیدا نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 731

به "آمار تلفات فروریختن ساختمان بنگلادش از مرز 700 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تلفات فروریختن ساختمان بنگلادش از مرز 700 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید