آن آقا به استقلال برگردد بازیکنان می فرایند، فقط تفرقه افکنی کرد!

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی کریمی پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ماشین سازی تبریز از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم. اگرچه بازی را واگذار کردیم اما فراتر از این نتیجه، اتفاقاتی است که در استقلال رخ می دهد. متأسفانه بعضی آقایانی که از باشگاه رفته اند، دست بردار نیستند و نمی دانم چرا به دنبال این هستند تا همانند گذشته حاشیه به وجود بیاورند و تیم را وارد مسائلی نمایند که ناخواسته تمرکزش را برای قهرمانی از دست بدهد.

آن آقا به استقلال برگردد بازیکنان می فرایند، فقط تفرقه افکنی کرد!

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

وی ادامه داد: اگر این آقا (خبرنگاران پرسیدند که خطیر بود، او گفت اسم نمی برم)؛ بخواهد به استقلال بازگردد، مطمئن باشید همه ما از این تیم خواهیم رفت زیرا او جز تفرقه افکنی و بازیکنان را به جان یکدیگر انداختن، کار دیگری ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: این آقا فقط به دنبال فالوئر جمع کردن است، اصلاً نمی دانم چه ربطی به او دارد که برود و با استراماچونی صحبت کند. مطمئناً یادش نرفته است که فصل گذشته بین بازیکنان اختلاف می انداخت تا بتواند بیشتر در این تیم بتواند.

کریمی در مورد ملاقات روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان گفت: ما بازی سختی در پیش داریم، جام حذفی را باید ببریم زیرا خیلی زود به یک جام دست پیدا می کنیم بنابراین تمام تمرکز خود را خواهیم گذاشت تا بتوانیم آن ملاقات را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

وی در خاتمه گفت: از طرفداران انتظار دارم؛ فقط ما ماندیم و آنها. امیدوارم روز دوشنبه که با سپاهان بازی بسیار سخت داریم، استادیوم پر از تماشاگر باشد تا بتوانیم با حمایت آنها، بازی را با پیروزی برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 431

به "آن آقا به استقلال برگردد بازیکنان می فرایند، فقط تفرقه افکنی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن آقا به استقلال برگردد بازیکنان می فرایند، فقط تفرقه افکنی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید