ادعای وزیر هندی ،تا به امروز 40 سرباز چینی کشته شده اند

به گزارش تور اروپا ارزان، یک وزیر دولت هند مدعی شد، در جریان درگیری های اخیر نظامیان این کشور با نظامیان چینی در مرز، چین دست کم 40 سرباز خود را از دست داده است.

ادعای وزیر هندی ،تا به امروز 40 سرباز چینی کشته شده اند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، چین تا به امروز صحبتی درخصوص تلفاتش در درگیری های نظامیانش با نظامیان مرزبانی هند در حوزه مورد مناقشه دره گالوان در غرب رشته کوه هیمالیا نکرده است؛ درگیری هایی که گزارش شد دست کم 20 سرباز هندی در جریان آن کشته و دست کم 76 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی.کی. سینگ، وزیر راه و حمل و نقل دولت فدرال هند در مصاحبه ای به شبکه تلویزیونی نیوز24 تصریح داشت، اگر 20 سرباز هند در این درگیری ها جان باخته اند، دست کم دو برابر آن را طرف چینی تلفات داده است.

سینگ که رئیس سابق ارتش هند بوده برای پشتیبانی از ادعایش سند و مدرکی مطرح نکرد. او گفت، چین در تاریخ خود هرگز تلفات هیچ یک از جنگهایش از جمله درگیری 1962 با هند را قبول نکرده است.

پیشتر رسانه گلوبال تایمز چین در مطلبی نوشت که چینی ها نیز در این درگیری تلفات داده اند اما جزئیاتی در مورد آن مطرح نکرد.

سینگ گفت که طرف هندی سربازان چینی را که در داخل خاک هند بعد از آن درگیری پراکنده شده بودند، تحویل چینی ها داده است.

روز شنبه این دو ابرقدرت هسته ای دنیا متقابلا یکدیگر را از بابت نقض مرز مشترک متهم کردند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 873

به "ادعای وزیر هندی ،تا به امروز 40 سرباز چینی کشته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای وزیر هندی ،تا به امروز 40 سرباز چینی کشته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید