اردوغان: ترکیه به خاتمه بازی بر سر عضویت در اتحادیه اروپا رسیده است

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس جمهور ترکیه هشدار داد که آنکارا به سرانجام بازی بر سر کوشش طولانی مدت برای پیوستن به اتحادیه اروپا رسیده است.

اردوغان: ترکیه به خاتمه بازی بر سر عضویت در اتحادیه اروپا رسیده است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه در سخنانی تاکید نمود: ترکیه به انتها بازی طولانی برای پیوستن به اتحادیه اروپا رسیده است.

وی در ادامه توضیح داد: اکنون وقت آن است که اروپا یکبار برای همواره به طور شفاف اعلام کند که آیا آنکارا را به عنوان یک عضو می خواهد.

اردوغان اضافه نمود: بروکسل باید به ترک ها اجازه سفر بدون ویزا را تا اکتبر بدهد.

روابط ترکیه و اتحادیه اروپا پس از کودتای نظامی نافرجام 15 جولای تیره و تار شده است. کشورهای اروپایی از اقدامات ترکیه در سرکوب مخالفان و بازداشت های گسترده انتقاد نموده اند.

اردوغان گفت: اگر اتحادیه اروپا می خواهد ترکیه را به عنوان یک عضو داشته باشد، ما آماده هستیم. ولی آنها باید بدانند که به انتها این بازی رسیده ایم. این به انتخاب اروپایی ها بستگی دارد که بخواهند این راستا را با ترکیه یا بدون ترکیه ادامه دهد. آنها نباید ما را مسئول بدانند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: اکتبر یک ماه مهم برای روابط ترکیه و اتحادیه اروپا خواهد بود و این مساله ضروری است که سفر بدون ویزا برای ترک ها به منطقه شنگن در این ماه اجرایی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 613

به "اردوغان: ترکیه به خاتمه بازی بر سر عضویت در اتحادیه اروپا رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: ترکیه به خاتمه بازی بر سر عضویت در اتحادیه اروپا رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید