اظهارنظر جالب آقای خاص درباره پرسپولیس: عادلانه نبود قهرمان شوند!

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد شرایط تیم ملی و دعوت شدکان به اردوی اخیر این تیم صحبت کرد. او همچنین درباره پرسپولیس صحبت کرد.

اظهارنظر جالب آقای خاص درباره پرسپولیس: عادلانه نبود قهرمان شوند!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد بنا در خصوص عدم دعوت از سعید عبدولی به اردوی اخیر تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من به شرایط کشتی گیر نگاه می کنم. قرار باشد سعید عبدولی را دعوت کنم، به شرایط آمادگی اش توجه می کنم. سعید را در لیگ دیدم. او شرایط خوبی نداشت. قرار باشد در 82 کیلوگرم از کسی استفاده کنم، مهره ای خواهد بود که مثلاً هشت سال بتواند به تیم ملی یاری کند. در واقع جوانگرایی مدنظر است.

آقای خاص کشتی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط، تیم ملی برای عبدولی تمام شده است، ادامه داد: با شرایطی بدنی که از او دیدم، باید بگویم شرایط خوبی نداشت. وقتی شرایط خوبی نداشته است، می گویم. من با کسی تعارف ندارم. هر کسی شرایط خوبی نداشته باشد، خداحافظ. تیم ملی ملک شخصی کسی نیست. نه ملک شخصی محمد بناست و نه هیچ کشتی گیری. یک زمانی کشتی گیر شرایط خوبی دارد و به اردوی تیم ملی دعوت می گردد و یک زمانی هم ندارد و دعوت نمی گردد. شرایط هم جوری نیست که ما زمان داشته باشیم. شرایط سخت و خاص است.

خودرو کوییک رو از سایت دیوار بخر!

خودرو کوییک رو از سایت دیوار بخر!

سرمربی تیم ملی فرنگی با تأکید بر اینکه تمرکز تیم ملی اکنون روی اوزان المپیکی است، اضافه کرد: کار دیگری نمی توانیم غیر از این انجام دهیم. البته مسابقات قهرمانی آسیا را داریم. من می خواهم در 82 کیلوگرم سعید عبدولی را بفرستم؟ او این همه مدال جهانی دارد، مدال قهرمانی آسیا را می خواهد چه کار؟ المپیک اوزان 77 و 87 کیلوگرم را دارد.

بنا در خصوص اینکه عبدولی در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم شانس رقابت برای المپیک را دارد یا خیر، گفت: این بدنی که من دیدم تا الان نتوانسته است، آماده گردد. ماه های پیش به من قول داده بود شرایطش را درست کند، اما نشد. وقتی می بینم شرایطش اینطور است، او را به اردوی تیم ملی دعوت کنم و با این وزن زیاد و ناآمادگی و سن و سالش به وی فشار بیاورم؟ خب به اصطلاح مربیان از بین می رود. من به شخصه خیلی دوستش دارم، اما شرایط مهیا نیست.

آیا ناداوری باعت سومی ساروی و بدون مدال ماندن نوری در جام جهانی صربستان شد؟، بنا در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: اصلاً مسئله برد و باخت و ناداوری نبود. هر مربی وقتی کشتی گیرش می بازد همه چیز را به ناداوری ربط می دهد و بعد اگر واقعاً یک بار موضوع ناداوری باشد، این حرف را بگوییم کسی قبول نمی نماید. من دنبال چیز دیگری بودم. حسین نوری وقتی آنطور می بازد، هر کارشناسی می گوید کشتی را مفت باخت. یعنی قدرتش را دارد، ولی وقتی اردوی تیم ملی نیست، شرایط نرمالی وجود ندارد و تمرین خوبی صورت نمی گیرد، نه اینکه تمرین نداشته باشد، بلکه تمرینی که برای آن سطح مسابقه باشد، انجام نمی گردد، طبیعتاً این اشتباهات را می نماید. نوری به من نشان داد که قابلیت دارد، ولی نیاز دارد که فشار بیشتر و نکات ریزتر را مدنظر داشته باشد. ساروی هم برای من طلا بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم توضیح داد: خودتان می دانید که من پرسپولیسی هستم، ولی بازی شنبه، یک بازی ملی بود. عدالت فوتبالی اگر پرسپولیس قهرمان می شد، اجرا نمی شد. باید کره ای ها و ژاپنی ها اول شوند. باید قطری ها در جام ملت ها اول شوند نه ما. به خاطر اینکه ما اصلاً درست عمل نمی کنیم. ما اصلاً مدیریت نداریم. مدیران فوتبال ما شش ماه است دعوا دارند و یک سال دعوا بر سر اساسنامه بوده است. به هیچ عنوان سیستم درستی نداریم و فقط می گوییم که غیرت کنید و تعصب داشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1199

به "اظهارنظر جالب آقای خاص درباره پرسپولیس: عادلانه نبود قهرمان شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر جالب آقای خاص درباره پرسپولیس: عادلانه نبود قهرمان شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید