الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از 25 تیرماه تا 5 مردادماه برای تخلیه اتاق و جمع آوری لوازم شخصی فرصت داشتند که این مهلت تمدید شده است.

الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه تهران که ساکن خوابگاه هستند از 25 تیرماه تا 5 مردادماه امکان تخلیه اتاق و جمع آوری لوازم شخصی را داشتند که این مهلت تمدید شده است.

دانشگاه تهران زمان تخلیه خوابگاه ها را تمدید نموده و طبق آخرین تصمیم مقرر شده که دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران تا 10 مرداد 99 برای تخلیه مهلت داشته باشند.

همچنین اعلام شده که اگر تا این زمان امکان تخلیه برای دانشجویان مقدور نبود، متعاقبا تاریخ دیگری برای تخلیه اعلام خواهد شد.

همچنین اعلام شده که در صورت فراهم نبودن شرایط حضور برای تخلیه، همکاران اداره کل خوابگاه ها آمادگی تخلیه واحدها را دارند.

خوابگاه منتظر دانشجو می ماند

قبلا اعلام شده بود که فقط دانشجویانی که به وسیله سامانه جامع آموزش دانشگاه، اجازه ورود به دانشگاه و خوابگاه را اخذ نموده اند، امکان اسکان در تابستان را خواهند داشت.

دانشجویان ساکن خوابگاه در نیم سال بهمن 98 باید از 25 تیرماه 99 تا 5 مردادماه 99 (ساعت 8 الی 16) نسبت به تخلیه اتاق و انتقال لوازم شخصی به انبار معین شده در واحد خوابگاهی خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه تابستان فرصت مناسب برای تعمیر؛ تجهیز و آماده سازی واحدهای خوابگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید است و انجام تعمیرات و نظافت اتاق های خوابگاهی لازم است؛ در صورت عدم مراجعه و تخلیه اتاق، لوازم توسط خدمات به انبار خوابگاه انتقال داده می گردد و مدیریت خوابگاه هم هیچ مسئولیتی بابت لوازم شخصی دانشجو ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 928

به "الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام تخلیه خوابگاه های دانشجویی در مهلت مقرر حذف شد، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دیرتر تخلیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید