انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا دوهفته آینده

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارشخبرنگاران، محمد رضا داورزنی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان اردبیل، با بیان اینکه کشورمان به عنوان میزبان مسابقات والیبال زیر 19 سال دنیا انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به میزبانی شایسته استان اردبیل در مسابقات گذشته، این استان یکی از استان های نامزد برای میزبانی این دوره از مسابقات است.

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا دوهفته آینده

وی توسعه رشته ورزشی والیبال را مدیون فعالیت های هیأت های والیبال شهرستان ها، روستاها و مربیان بیان کرد و گفت: بر همین اساس تمام کوشش فدراسیون توسعه این رشته ورزشی و نیز روشن نگه داشتن چراغ آن در تمام استان ها، شهرها و حتی روستاها است.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به عملکرد خوب استان اردبیل در این رشته ورزشی گفت: استان اردبیل در حال حاضر صاحب یک تیم والیبال در دسته یک است که امیدواریم با حمایت های کشوری و استانی بتوان اردبیل را صاحب تیم در سوپر لیگ کنیم.

داورزنی ادامه داد: این نوع تیم داری می تواند موجب ایجاد انگیزه و شور نشاط بین نوجوانان و جوانان برای انتخاب این رشته ورزشی به عنوان ورزش مورد علاقه گردد که به همین دلیل باید استعدادیابی از سنین مختلف برای آقایان و بانوان صورت بگیرد.

وی با اشاره به سابقه میزبانی شایسته اردبیل از مسابقات والیبال توضیح داد: استان اردبیل با دارا بودن زیرساخت های والیبالی و نیز آب و هوای مناسب در سال های گذشته توانست به طور شایسته ای میزبان چند دوره مسابقات آسیایی و نیز لیگ جهانی باشد که ضروری است این فعالیت ها متوقف نگردد چرا که پیشرفت والیبال استان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برف گیر بودن استان اردبیل گفت: رشته والیبال روی برف رشته ای است که توسط فدراسیون جهانی مورد تاکید قرار گرفته و در سال 2024 نیز در المپیک زمستانی حضور خواهد داشت و استان اردبیل می تواند در این رشته پیش قدم بوده و زمینه را برای آشنایی و توسعه این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان استان آماده کند.

معین شدن سرمربی تیم ملی والیبال تا 2 هفته آینده

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه متوازن این رشته ورزشی بین آقایان و بانوان اشاره نمود و اضافه نمود: توسعه رشته والیبال بانوان در کشور ضرورت دارد چرا که نصف جمعیت ما را بانوان تشکیل می دهند و به همین خاطر باید برنامه ریزی ها طوری باشد که زیرساخت ها و امکانات لازم برای بانوان نیز فراهم گردد.

داورزنی از معین شدن سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا دو هفته آینده اطلاع داد و گفت: فعلاً سه گزینه از کشورهای ایتالیا و روسیه برای تصدی گری تیم ملی والیبال کشورمان اعلام آمادگی نموده اند که در صدد حل موانع پیشرو برای تصمیم درست هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: کمیته فنی در حال آنالیز مشخص سرمربی تیم ملی هستند و تمام کوشش خود را برای توسعه ورزش والیبال و ایجاد زیرساخت های لازم برای این ورزش به کار می گیریم.

لازم به ذکر است در این مجمع، مدرس و حیدری دو نامزد ریاست هیأت والیبال استان بودند که توحید حیدری از این انتخابات انصراف داد و پیمان مدرس با کسب حداکثر آرا، برای 4 سال آینده به عنوان رئیس هیأت والیبال استان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1127

به "انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا دوهفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا دوهفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید