این بار کسی نیمار را باور نمی کند ، مصدومیت تکراری درست قبل از مناسبت خاص!

به گزارش تور اروپا ارزان، در ملاقات مقابل لیل که شاگردان کریستوف گالتیه به لطف ضربه ایستگاهی لیونل مسی در وقت های تلف شده به پیروزی رسیدند، نیمار بار دیگر دچار مصدومیت شد.

این بار کسی نیمار را باور نمی کند ، مصدومیت تکراری درست قبل از مناسبت خاص!

به گزارش خبرنگاران به نقل از مارکا، اگرچه هنوز شدت مصدومیت نیمار معین نیست، اما واضح بود که این بازیکن با درد از زمین خارج شد. اولین چیزی که به فکر طرفداران فرانسوی و دنیا می رسد، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ است که آنها باید شکست خانگی خود برابر این تیم را جبران نمایند.

  • مهمانی 48ساعته نیمار شهردار پاریس را هم شاکی کرد | لجبازی بازیکن برزیلی با امباپه!

رسانه های اجتماعی البته نظر بدبینانه تری داشتند، زیرا مصدومیت نیمار زمانی رخ داده که چیزی به روز تولد خواهرش نمانده است. این موضوع وقتی جالب می گردد که بدانیم نیمار در 10 سال گذشته به طور اتفاقی به ندرت تولد خواهر و برادرش را از دست داده است.

فقط در سال 2022 در آن روز مقابل بوردو بازی کرد که در آن بازی گل هم زد، اما پس از آن در لیگ قهرمانان اروپا با شکست در مقابل رئال مادرید حذف شدند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم اندازه مصدومیت نیمار در چه حد است و آیا بالاخره می تواند بخشی از یازده نفری باشد که گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن برای رویارویی با باواریایی ها در یکی از مهم ترین بازی های فصل این تیم قرار می دهد یا نه.

  • عکس | نیمار پشت مسی عایدی | فریاد بر سر یک بازیکن؛ تو دیوانه ای!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2015

به "این بار کسی نیمار را باور نمی کند ، مصدومیت تکراری درست قبل از مناسبت خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار کسی نیمار را باور نمی کند ، مصدومیت تکراری درست قبل از مناسبت خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید