ایکر کاسیاس و اعلام رسمی نامزدی در انتخابات

به گزارش تور اروپا ارزان، ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا مدعی شد در انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور شرکت خواهد کرد.

ایکر کاسیاس و اعلام رسمی نامزدی در انتخابات

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ایکر کاسیاس، سنگربان محبوب اسپانیایی رسما گفت نامزد احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال کشورش خواهد شد. او باید در این انتخابات با لوییس روبیالس، رئیس فعلی رقابت کند. ایکر کاسیاس در طول دوران فعالیت باشگاهی اش پنج بار قهرمان لالیگا شد و سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کرد. کاسیاس 167 بار برای کشورش بازی کرده و تا قبل از رسیدن این عنوان به سرخیو راموس، پرسابقه ترین بازیکن تاریخ فوتبال کشورش بود.

ایکر کاسیاس گفت: بله، وقتی زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال برسد من در آن شرکت خواهم کرد. ما در کنار هم می خواهیم فدراسیون اسپانیا را به بهترین فدراسیون فوتبال جهان تبدیل کنیم. من رئیس باشگاه ام پورتو را از این تصمیم آگاه کردم، و فقط می توانم از آنها عمیق ترین تشکرم را ابراز کنم.

ما با احترام بسیار کار می کنیم. بیش از 23 رای دهنده در انتخاباتی منصفانه و شفاف در انتظار ما هستند. 139 عضو مجمع تصمیم خواهند گرفت. از همه شما برای عشقی که به طور مداوم به من ابراز کردید سپاسگزارم. حمایت و قدرت شما مرا تشویق می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 684

به "ایکر کاسیاس و اعلام رسمی نامزدی در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکر کاسیاس و اعلام رسمی نامزدی در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید