بازداشت یک تروریستِ مرتبط با انفجارهای بغداد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، عبدالوهاب الساعدی رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق امروز شنبه سخنانی را در مورد انفجارهای تروریستی روز پنجشنبه در شهر بغداد، مطرح نمود.

بازداشت یک تروریستِ مرتبط با انفجارهای بغداد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بر اساس این گزارش، وی گفت: اخیراً یک عنصر تروریستی مرتبط با انفجارهای اخیر در شهر بغداد را شناسایی و بازداشت نموده ایم. عملیات انتقام جویانه از تکفیریها به دنبال انفجارهای تروریستی بغداد کلید خورده است.

رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق همچنین یادآور شد: ما در جریان عملیات انتقام جویانه خود عواملی را که ورود تروریست ها به منطقه باب الشرقی در مرکز بغداد را تسهیل کردند، شناسایی و مجازات می کنیم.

پیشتر گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای بغداد را برعهده گرفت. منابع امنیتی عراق روز گذشته از وقوع دو انفجار انتحاری در بغداد پایتخت عراق خبر دادند. حسن التمیمی، وزیر بهداشت عراق با اعلام آمار نهایی انفجارهای تروریستی بغداد، گفت که شمار کشته شدگان به 32 و زخمی شدگان به 110 نفر رسیده است.

از سوی دیگر، نخست وزیر عراق روز گذشته گفته بود: درحال حاضر بر روی یک طرح فراگیر و مؤثر برای مقابله با چالش های امنیتی کار می کنیم. آنچه که دیروز رخ داد، نشان داد خلل هایی در ساختار امنیتی وجود دارد که باید رفع شود.

الکاظمی گفت: داعش به صورت روزانه کوشش می نماید تا خود را به بغداد برساند اما این کوشش ها با عملیات های پیشگیرانه تا به امروز خنثی شده اند. واضح است که اتفاقات دیروز ناشی از شکاف در ساختار امنیتی بوده است. من خود شخصاً بر دستگاه اطلاعات نظارت خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1258

به "بازداشت یک تروریستِ مرتبط با انفجارهای بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت یک تروریستِ مرتبط با انفجارهای بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید