بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی دنیا هستیم

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار با آمریکا گفت: دیدار خیلی خوبی را انجام ندادیم زیرا به تازگی بازی های آسیایی را به سرانجام رساندیم و تعداد زیادی از بازیکنان از نظر بدنی بعد از این سفرها احتیاج به ریکاوری داشتند و ریسک مصدومیت آنها بالا بود. به همین دلیل از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر در جاکارتا به میدان رفته بودند.

بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی دنیا هستیم

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط بازیکنان ما یک تمرین خوب داشتند و بازیکنانی که بازی نکردند می توانند انرژی خوبی برای ادامه مسابقات ذخیره نمایند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت های خود بیان کرد: بعد از 4 روز تمرین نکردن، ما کار خود را با یک مسابقه در تورنمنت اسلوونی شروع کردیم. برنامه ما برای بازیکنان طی کردن مرحله آماده سازی و ریکاوری به بهترین شکل است و برابر یکی از بهترین تیم های جهان یعنی آمریکا به میدان رفتیم که با توجه به این شرایط، نمایش خوبی داشتیم. آنها یک نمایش کامل و خوب داشتند و نشان دادند که از نظر تاکتیکی و تکنیکی شرایط خوبی دارند. این دیدار یک تمرین خوب برای ما بود و مطمئنا در دیدارهای بعدی با آمادگی بیشتر، نمایش بهتری خواهیم داشت.

کولاکوویچ در خاتمه صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما به نتیجه در اسلوونی فکر نمی کنیم زیرا بعد از نتیجه دریافت در جاکارتا حالا به دنبال کسب نتیجه در رقابت های جهانی هستیم و به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 164

به "بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی دنیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی دنیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید