برترین گلزن فعلی استقلال در آسیا؛ مهاجمی که رفت و برگشت!

به گزارش تور اروپا ارزان، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 22 شهریور میزبان الهلال است و تیم پیروز این ملاقات می تواند به جمع 8 تیم برتر قاره کهن راه یابد. شاگردان فرهاد مجیدی در حالی برای این ملاقات سرنوشت ساز آماده می شوند که تنها 3 بازیکن از جمع آن ها سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارد و سایرین در صورت گلزنی در این بازی، نخستین گل آسیایی خود با استقلال را تجربه خواهند کرد.

برترین گلزن فعلی استقلال در آسیا؛ مهاجمی که رفت و برگشت!

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه آبی پوشان با 2 گل در مرحله پلی آف، 2 گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً با 4 گل آسیایی، برترین گلزن استقلال در این رقابت ها به تعداد می رود و پس از وی هم وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با یک گل در مرحله پلی آف، 2 گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً 3 گل، دومین گلزن برتر این تیم در آسیا است. با این شرح که یکی از گل های غفوری به تیم الهلال بوده و او تنها بازیکنی است که سابقه گلزنی به حریف مرحله یک هشتم نهایی استقلال در آسیا را در کارنامه اش دارد.

سومین بازیکنی که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال در آسیا را دارد، محمد دانشگر مدافع میانی آنهاست که این بازیکن یک بار در آسیا پیروز به گلزنی شده است.

ملاقات تیم های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 روز دوشنبه 22 شهریور در استادیوم زعبیل دبی برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1586

به "برترین گلزن فعلی استقلال در آسیا؛ مهاجمی که رفت و برگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گلزن فعلی استقلال در آسیا؛ مهاجمی که رفت و برگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید