ترامپ: 2.7 میلیون رأی من حذف شده است

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس جمهور مستقر آمریکا مدعی شده 2.7 میلیون رأی قانونی او در سراسر آمریکا حذف شده اند.

ترامپ: 2.7 میلیون رأی من حذف شده است

به گزارش فارس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری اش در توئیتر آمار و ارقام جدیدی درباره آنچه به ادعای او تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است ارائه نموده است.

ترامپ در توئیتی که همه حروف آن با حروف عظیم نوشته شده اند مدعی شده شرکت دامینیون سیستم که یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه فروش سخت افزارها و نرم افزارهای مربوط به رأی دهی الکترونیکی است 2.7 میلیون رأی او را حذف نموده است.

او در توئیتر نوشت: گزارش: [شرکت] دومینیون 2.7 میلیون از آرا ترامپ را در سراسر کشور حذف نموده است. تحلیل داده ها نشان می دهد 22 1000 رأی پنسیلوانیا از رئیس جمهور ترامپ به بایدن تغییر داده شده است. 941000 رأی ترامپ حذف شده است. ایالت هایی که از سامانه های شرکت دومینیون استفاده نموده اند 435 هزار رأی را از ترامپ به بایدن تغییر داده اند.

شرکت توئیتر زیر این پیغام ترامپ برچسبی را منتشر نموده و نوشته است: این ادعا درباره تخلف انتخاباتی، مورد مناقشه است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآورد آسوشیتدپرس تا این لحظه حاکی است جو بایدن 290 رأی الکترال و ترامپ 217 رأی الکترال کسب نموده اند.

بعضی رسانه های دیگر مانند سی ان ان هنوز 11 رأی الکترال ایالت آریزونا را به بایدن اختصاص نداده اند و بر همین اساس آرای الکترال بایدن را 279 رأی اعلام نموده اند.

آسوشیتدپرس هنوز برآورد نهایی خود از پیروز انتخابات در ایالت های جورجیا (16 رأی الکترال) و کارولینای شمالی (15 رأی الکترال) اعلام ننموده است.

در ایالت جورجیا بر اساس شمارش 99 درصد آرا، جو بایدن با 0.2 درصد اختلاف از ترامپ پیش افتاده است. در ایالت کارولینای شمالی با شمارش 99 درصد آرا ترامپ تقریباً 1.5 درصد از بایدن پیشی گرفته است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. دست کم 2 ایالت تا کنون شکایت های ستاد انتخاباتی ترامپ را رد نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1111

به "ترامپ: 2.7 میلیون رأی من حذف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: 2.7 میلیون رأی من حذف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید