تشریح مصوبات آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزرش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال 2020 عصر امروز (سه شنبه - 4 آذرماه) برگزار گردید که در آن از تصمیم برگزاری رقابت های گرندپری قبل از بازی های المپیک 2020 خبر دادند.

تشریح مصوبات آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو

چانگ وان چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در این نشست گفت: با خوش بینی به استقبال سال 2021 می رویم و آرزو می کنم که به گذشته بازنگردیم. باید به سال جدید به عنوان شروع یک دهه موفقیت آمیز دیگر برای تکواندو دنیا نگاه کنیم. این شرایط خاص همه گیری ما را با اوضاع تطبیق داده و برای رویارویی با چالش ها در آینده سازگار می سازد تا زیربنای برنامه های آینده را نیز پایه ریزی کنیم.

سال 2021، چهل و هشتمین سالگرد تأسیس فدراسیون دنیای تکواندو است و سال 2023 نیز ما 50 سالگی فدراسیون خود را جشن می گیریم. هدف من این است که تا سال 2023 این فدراسیون به عنوان یکی از معتبرترین فدراسیون های بین المللی شناخته گردد.

سال آینده، فدراسیون دنیای تکواندو استراتژی پایداری خود را برای سال های 2021 تا 2030 به مجمع عمومی ارائه می دهد که این استراتژی 10 ساله اقدامات فدراسیون را برنامه ریزی می نماید و اطمینان حاصل می نماید که سهم مثبتی در ارتقا و حمایت از ابتکارات پایدار دارد.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو همچنین بر تعهد دنیای این رشته به همکاری با تمام اتحادیه های قاره ای و انجمن های ملی عضو تاکید نمود.

در این جلسه کیت مک کانل مدیر ورزش کمیته بین المللی المپیک فرایند برنامه ریزی برای بازی های المپیک 2024 - پاریس را ارائه کرد که ماه دسامبر در این خصوص توسط هیئت اجرایی IOC تصمیم گیری می گردد. همچنین خاطرنشان کرد پیشنهاد فدراسیون دنیای تکواندو در مورد برگزاری مسابقات تیمی مشترک (مردان - زنان) در المپیک 2024 در حال آنالیز است.

همچنین در این نشست در راستای ارتقا برنامه های برابری جنسیتی توسط سارا استیونسون عضو شورا در مورد برگزاری مجمع برابری جنسیتی فدراسیون دنیای تکواندو و رهبری زنان توضیحاتی مطرح شد. این مجمع طی روزهای 27 و 28 نوامبر با همکاری کمیته ملی المپیک عربستان سعودی برگزار می گردد که نتیجه آن می تواند برگزاری مسابقات قهرمانی آزاد زنان برای نخستین بار باشد.

در این جلسه در مورد اولین دوره مسابقات قهرمانی دنیا پومسه آنلاین که با حضور بیش از 1560 ثبت نام شده از 98 کشور در حال برگزاری است، نیز صحبت شد و تاکید شد این مسابقات به عنوان بخشی از تعهد فدراسیون دنیای تکواندو به منظور یاری به یک جامعه سالم برای تمامی افراد است. فدراسیون دنیای تکواندو با به حداکثر رساندن فرصت های ارائه شده به منظور برگزاری مسابقات مجازی رویداهای فصلی را در فوریه برگزار خواهد نمود.

فدراسیون دنیای تکواندو همچنین در حال آنالیز چالش عظیم برگزاری رقابت های گرندپری است و در نظر دارد این مسابقات را پیش از بازی های المپیک توکیو به میزبانی تکواندو وان برگزار کند تا امکان بیشتری برای رقابت ورزشکاران فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1135

به "تشریح مصوبات آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح مصوبات آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید