تمهیدات ویژه برای سفر بعد از مهار کرونا در نظر داریم

به گزارش تور اروپا ارزان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیانیه ای ضمن دعوت مردم برای سفر نرفتن و در خانه ماندن برای مقابله با کرونا، از تمهیدات ویژه سفر برای هم وطنان بعد از فروکش کردن شیوع این بیماری اطلاع داد.

تمهیدات ویژه برای سفر بعد از مهار کرونا در نظر داریم

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

متن بیانیه علی اصغر مونسان خطاب به هموطنان به توضیح زیر است:

بی تردید مهم ترین انگیزه سفر و گردشگری یاری به ارتقای سلامت جسمی و روحی انسان ها است و در جایی که احساس خطر و نا امنی وجود دارد خودبه خود موضوع سفر تحت الشعاع قرار می گیرد. بر همین سیاق شیوع ویروس کرونا موجب کاهش و حتی حذف سفر به صورت مقطعی شده تا سلامت جوامع حفظ گردد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: اینجانب به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن قدردانی از همراهی روزافزون مردم فهیم کشورمان، از عموم مردم می خواهم با خودداری از سفر، نوروز 99 را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری نمایند. بی تردید ایران اسلامی از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد و این قول را به مردم شکیبا کشورمان می دهم که پس از شکست کرونا شرایط خوبی در شان ملت بزرگوار ایران برای موجی از سفرهای نشاط انگیز فراهم خواهیم کرد.

منبع: چمدان
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 673

به "تمهیدات ویژه برای سفر بعد از مهار کرونا در نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات ویژه برای سفر بعد از مهار کرونا در نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید