جدال ماشین و سایپا برای بقا در لیگ برتر

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی دو تیم ماشین سازی و سایپا برای تثبیت حضور خود در لیگ برتر به مصاف هم می فرایند.

جدال ماشین و سایپا برای بقا در لیگ برتر

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا آدینه در حالی میهمان سایپا خواهد بود که با 27 امتیاز و تنها با سه امتیاز اختلاف نسبت به سایپای 24 امتیازی در رده دهم جدول و حضور دارد و شاگردان صادقی نیز در رده چهاردهم قرار دارند.

ماشین سازی که در این فصل روی تیم های عربی را در تعویض سرمربی و حتی مدیرعامل سفید نموده، در سومین حضور افاضلی در راس کادر فنی این تیم به فکر کسب پیروزی مقابل سایپا است تا نسبتا خیالش از بقا لیگ برتر راحت گردد.

به گزارش خبرنگاران، موضوعی که در طول هفته گذشته تیتر نخست اخبار سبزقبایان تبریزی بود، ابتلای افاضلی به بیماری کرونا بود و این سرمربی با دستور پزشک تیم در استراحت خانگی قرار داشت اما طبق گفته های عبداللهی دستیار افاضلی، سرمربی ماشین سازان دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و از بیمارستان مرخص شده است و حال عمومی اش نیز مساعد است و از این پس در کنار تیم خواهدبود.

طبق اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران،این دو تیم بازیکن محرومی برای انجام این بازی ندارند

لازم به ذکر است؛ در مورد بازی های رودرروی این دوتیم نیز ، در پنج بازی رو در روی اخیر این دو تیم، سه تساوی بدست آمده و سهم هر دو تیم نیز یک برد بوده است و نتیجه بازی رفت دو تبم نیز 1 بر صفر به نفع ماشین سازی به اتمام رسیده است.

همچنین قضاوت این بازی را محمدحسین زاهدی فر با یاری جلیل شعرانی، حسین مرادی و کیوان علی محمدی انجام خواهند داد و اسماعیل صفیری نیز بعنوان ناظر بازی حاضر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 939

به "جدال ماشین و سایپا برای بقا در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال ماشین و سایپا برای بقا در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید