جدیت فیفا در مقابله با هرگونه نژادپرستی

به گزارش تور اروپا ارزان، فدراسیون جهانی فوتبال پس از مرگ جورج فلوید تصمیم گرفته تا قوانین مقابله با نژادپرستی را تشدید کند.

جدیت فیفا در مقابله با هرگونه نژادپرستی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مرگ جورج فلوید توسط پلیس آمریکا باعث تظاهرات گسترده ای در دنیا در مبارزه با نژادپرستی شد. این سیاه پوست که با رفتار غیرانسانی جانش را از دست داد حالا در زمین فوتبال هم حامیان زیادی دارد و بسیاری از فوتبالیست های سیه چرده خواهان مقابله با نژادپرستانی شدند که به سیاهان احترام نمی گذارند.

در بسیاری از رسانه های دنیا نسبت به موضوع نژادپرستی مطالب گسترده ای نوشته شده و حتی جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرد: فیفا با توجه به شرایط غم انگیز پرونده جورج فلوید، عمق احساسات و نگرانی های بسیاری از فوتبالیست ها را درک می کند.

ضمن اینکه فدراسیون دنیای فوتبال به بازیکنان اطمینان داد در مقابل هرگونه ژست نژادپرستانه یا سیاسی از رویکرد عقل سلیم استفاده خواهد کرد زیرا اعتراضات دنیای پس از مرگ جورج فلوید کماکان ادامه دارد.

از سوی مسئولان برگزارکننده لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا آلمان و سری A ایتالیا نیز اعلام شده است: ما در کنار همه کسانی خواهیم بود که به هر شکلی با تبعیض مخالف هستند.هیچ جایی برای نژادپرستی وجود ندارد.

همچنین فیفا تصمیم گرفته تا برای مقابله با هرگونه نژادپرستی قوانین سخت گیرانه خود را تشدید کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 857

به "جدیت فیفا در مقابله با هرگونه نژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیت فیفا در مقابله با هرگونه نژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید