خبرنگاران انفجار یک واحد مسکونی در آستارا خسارت اقتصادی برجا گذاشت

به گزارش تور اروپا ارزان، آستارا - خبرنگاران - رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: انفجار در واحد همکف یک مجتمع مسکونی سه طبقه سبب تخریب واحد، وارد شدن خسارت اقتصادی به واحدهای دیگر و فرویختن شیشه های ساختمان های اطراف شد.

خبرنگاران انفجار یک واحد مسکونی در آستارا خسارت اقتصادی برجا گذاشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بابک لطف جویی شامگاه پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در این انفجار، واحد همکف که حادثه در آن روی داد، خالی از سکنه بود اما گفته می گردد سه نفر از ساکنان واحدهای اطراف، دچار ناراحتی و مصدومیت شده و به اورژانس انتقال یافته اند.

وی اضافه کرد: هنوز علت انفجار معین نیست اما به احتمال قوی انفجار بر اثر تراکم و انباشت گاز در واحد مسکونی روی داده و جزئیات حادثه در دست آنالیز است.

وی ادامه داد: بر اثر شدت انفجار، دیوارهای واحد همکف فروریخته و شیشه های منازل مسکونی اطراف نیز شکسته شده است و با وجود حضور نیروهای انتظامی و امدادی در محل حادثه، حضور پراکنده مردم مانع کار و خدمت نیروهای می گردد.

صدای انفجار واحد مسکونی به حدی بود که در محلات اطراف نیز شنیده شد.

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با 18 نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین و نیمه سنگین، یک خودروی امداد و 2 تانکر آب رسان فعالیت می نماید.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1206

به "خبرنگاران انفجار یک واحد مسکونی در آستارا خسارت اقتصادی برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار یک واحد مسکونی در آستارا خسارت اقتصادی برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید