خبرنگاران رسانه ارمنی: ارمنستان 32 ایرانی را قرنطینه کرد

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران - خبرنگاران - در پی اعلام نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ارمنستان، یک رسانه ارمنی به نقل از وزیر بهداشت این کشور امروز از قرنطینه شدن 32 شهروند ایرانی در یکی از هتل های شهر تِساغکادزور اطلاع داد.

خبرنگاران رسانه ارمنی: ارمنستان 32 ایرانی را قرنطینه کرد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش تارنمای خبری نیوز ارمنستان به عنوان یکی از رسانه های مطرح این کشور، آرسن توروسیان وزیر بهداشت ارمنستان امروز و در جریان یک کنفرانس خبری پیرامون نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا، اطلاع داد که 32 تن از شهروندان ایرانی در هتل گلدن پَلِس شهر تساغکادزور قرنطینه شدند.

وی افرود: ارمنستان 117 آزمایش کرونا انجام داده و تنها نتیجه یک نفر مثبت بوده است.

در همین حال، خبرگزاری آرمن پرس رسانه رسمی این کشور نیز خبر قرنطینه شدن 32 نفر را منتشر کرد اما به ملیت افراد قرنطینه شده اشاره نکرده است.

آرمن پرس امروز به نقل از مقام های ارمنستانی اطلاع داد که یک شهروند ارمنستانی که به تازگی از سفر به ایران بازگشته بود، مورد آزمایش ابتلا به ویروس کرونا نهاده شد که مثبت اعلام شد.

در همین حال نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان اوایل امروز اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور را تایید کرد.

وی بیان کرد که این مرد 29 ساله مبتلا به کرونا پس از بازگشت از این سفر شخصا خواهان درمانش شد. پس از آن دو بار از او آزمایش ویروس کرونا گرفته شد. این درحالی است که آزمایش همسر این فرد که در همان پرواز بود، منفی اعلام شده است.

شرایط جسمانی این مرد 29 ساله خوب گزارش شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در جهان به 85 هزار و 644 نفر تا سرانجام روز شنبه رسیده است و در این میان 79 هزار و 251 نفر از آنها در چین هستند. همچنین از میان 2 هزار و 933 مورد فوتی 2 هزار و 835 مورد مربوط به چین است. در کره جنوبی شمار مبتلایان تا سرانجام روز شنبه به 3 هزار و 150 نفر رسید و 17 نفر جان باخته اند.

آمار کمیسیون بهداشت ملی چین حاکی است که تا امروز 39 هزار و 335 نفر از بیماران مداوا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 562

به "خبرنگاران رسانه ارمنی: ارمنستان 32 ایرانی را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسانه ارمنی: ارمنستان 32 ایرانی را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید