خبرنگاران محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم

به گزارش تور اروپا ارزان، ساوه - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: اگر چه شرایط جدول به گونه ای است که صعود به لیگ برتر برای ما مشکل شده اما این دلیل نمی شود که از تلاش دست برداریم و قطعا در هفته پایانی با همه توان برای کسب موفقیت و حضور در جمع تیم های لیگ برتری می جنگیم.

خبرنگاران محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم

محسن عاشوری شامگاه شنبه در سرانجام دیدار تیم های خوشه طلایی و استقلال خوزستان که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، اضافه نمود: کار تیم ما بعد از باخت به بادران در زمین خودی برای صعود سخت شد و سرنوشت رفتن به لیگ برتر در دست ما نیست و باید تیم های آلومینیوم و مس کرمان در آخرین هفته امتیاز از دست بدهند و ما هم پیروز شویم که به این مساله خوشبین هستیم.

وی در مورد دیدار امشب تیمش با استقلال خوزستان، گفت: بازی خوبی را از 2 تیم شاهد بودیم و ما بعد از آنکه گل اول را در نیمه نخست به ثمر رساندیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری برای ادامه مسابقه به دست آوردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم نیز با تغییر تاکتیک و جابجایی نفرات بر حریف تسلط بیشتری پیدا کردیم و با فشار زیادی که روی خط دفاع استقلال خوزستان وارد نمودیم باعث اخراج 2 بازیکن دفاعی آنها و به ثمر رساندن گل دوم نیز شدیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: می توانستیم در این دیدار بر شمار گل های زده خود بیفزاییم که با بدشانسی این امر برای ما محقق نشد اما مهم کسب سه امتیاز دیدار بود که با تلاش بچه ها میسر شد و این پیروزی را به بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه تبریک می گویم.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با پیروزی امشب مقابل استقلال خوزستان، 59 امتیازی شد و باید برای صعود به لیگ برتر در آخرین هفته ضمن شکست تیم هوادار تهران، امیدوار باشد که آلومینیوم و مس کرمان 60 امتیازی نتوانند به پیروزی برسند تا ساوجی ها جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 955

به "خبرنگاران محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محسن عاشوری: با تمام توان برای صعود به لیگ برتر می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید