خبرنگاران مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم

به گزارش تور اروپا ارزان، اصفهان- خبرنگاران- مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: در بازی امروز مقابل مقاومت البرز از موقعیت های خود به درستی بهره نبردیم و شکست سنگنی را متحمل شدیم.

خبرنگاران مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم

به گزارش خبرنگاران، محمد هاشم زاده عصر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی پنج بر یک به تیم مقاومت البرز اضافه نمود: در این ملاقات بازیکنان ما از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده نکردند و شکست پذیرا شدند.

وی با بیان اینکه دروازبان تیم مقاومت البرز در این ملاقات عملکرد خوبی داشت و باعث پیروزی تیمش شد، گفت : تیم ما در این ملاقات تاکتیک تیمی خوبی داشت ولی در گل زدن با مشکل رو به رو شد.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند اضافه نمود: تیم ما در دقایق ابتدای بازی گل خورد و بعد از آن نتوانست گل های خورده را جبران کند با این حال لیگ فوتسال در فصل جاری را نمی توان پیش بینی کرد و همه تیم ها برای بردن در مقابل ما قرار می گیرند.

به گفته هاشم زاده هر تیمی که در زمین بازی زحمت و کوشش بیشتری بکشد پیروز میدان است.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته هفتم لیگ برتر ، عصر امروز در استادیوم مخابرات اصفهان میزبان مقاومت البرز بود و با نتیجه پنج بر یک بازی را واگذار کرد.

با این نتیجه تیم مقاوت البرز با 13 امتیاز صدرنشین شد و گیتی پسند اصفهان با 11 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1239

به "خبرنگاران مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید