خبرنگاران نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در المپیک معرفی گردید

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران- خبرنگاران- سام کوفا استرالیایی به عنوان نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در بازی های المپیک توکیو معرفی گردید.

خبرنگاران نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در المپیک معرفی گردید

کوفا به عنوان مشاور افتخاری هیات رییسه المپیک از 2 هفته گذشته انتخاب شد. او درتمامی بازی های المپیک با این سمت حضور می یافت. وی صندلیش را در آخرین انتخابات فدراسیون بین المللی وزنه برداری برای المپیک 2020 توکیو از دست داد.

کوفا که اینک در 84 سالگی بسر می برد در واکنش به این انتخاب گفت: از این درخواست متعجب و از قبول آن شاد شدم. احساس خوبی دارم و برای کار جدید آماده ام.

کوفا در بازی های المپیک 2000 سیدنی بعد از درگذشت یکی از مسوولان فدراسیون بین المللی وزنه برداری به عنوان نماینده فنی در این بازی ها به مدت کوتاهی حضور یافت.

وی پس از آن در کنار آتیلا آدامفی در بازی های المپیک فعالیت می کرد. آدامفی قرار بود نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در المپیک باشد اما صندلی او اینک بدلیل انتشار فساد تاماش آیان رییس پیشین فدراسیون بین المللی وزنه برداری بوسیله مک لارن مسوول پرونده آیان زیر سوال رفته است. 2 نماینده فنی در این بازی ها معرفی می شوند که آدامفی این فرصت را از دست داد.

کافا در ژانویه 2021، 85 ساله می گردد و او سالهاست که به عنوان ورزشکار، مربی و سرپرست در وزنه برداری فعالیت می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 854

به "خبرنگاران نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در المپیک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده فنی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در المپیک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید