خبرنگاران نیازهای سیل زدگان پروان افغانستان فردا به هلال احمر ایران اعلام می شود

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران - خبرنگاران - معاون و سرپرست جمعیت هلال احمر افغانستان از ارزیابی نیازهای اساسی سیل زدگان پروان افغانستان برای ارسال محموله کمک های انساندوستانه جمعیت هلال احمر ایران به این منطقه سیل زده خبر داد.

خبرنگاران نیازهای سیل زدگان پروان افغانستان فردا به هلال احمر ایران اعلام می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، میرویس اکرم شامگاه چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب اضافه کرد: متاسفانه سیل شب گذشته در شهر چاریکار مرکز استان پروان فاجعه به بار آورده است.

وی ادامه داد: قرار است فردا صبح جلسه ای اضطراری را برای بررسی خسارات سیل شب گذشته در هلال احمر افغانستان برگزار کنیم و بر اساس بررسی های اولیه و ثانویه نیروهای ارزیاب نیازهای اساسی سیل زدگان این منطقه را به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کنیم تا این جمعیت بر اساس اصول هفتگانه جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر به کمک سیل زدگان اقدام کند.

معاون و سرپرست جمعیت هلال احمر افغانستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر افغانستان پس از این اعلام تلاش خواهد کرد تا مصایب و آلام آسیب دیدگان شهر چاریکار مرکز استان پروان را کاهش دهد و کمک های اولیه و فوری را به آنان برساند.

کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این گفت و گوی تلفنی گفت: در صورت اعلام نیاز دولت و کشور افغانستان، هلال احمر ایران آمادگی دارد در کوتاه ترین زمان ممکن به سیل زدگان این کشور امدادرسانی کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 979

به "خبرنگاران نیازهای سیل زدگان پروان افغانستان فردا به هلال احمر ایران اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیازهای سیل زدگان پروان افغانستان فردا به هلال احمر ایران اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید