خبرنگاران ورود مسافر و خودرو غیر بومی به سقز ممنوع شد

به گزارش تور اروپا ارزان، سنندج - خبرنگاران - فرماندار ویژه سقز گفت: ورودی های این شهر برای پیشگیری موثرتر از شیوع ویروس کرونا مسدود شده و ورود مسافر و خوردوهای غیر بومی از سمت سنندج و بوکان تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

خبرنگاران ورود مسافر و خودرو غیر بومی به سقز ممنوع شد

کامیل کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از ساعتی دیگر و با ورود مستقیم نیروهای ارتش، انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان و استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهرستان، ورود خودرو با پلاک دیگر شهرها به سقز از سمت سنندج و بوکان ممنوع می گردد و عملا این دو ورودی کاملا مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط پیک اصلی شیوع ویروس کرونا هستیم و دوره 14 روزه کرونا در حال سپری شدن است، تاکید نمود: هر ساز و کاری که برای سلامت شهروندان لازم باشد در اسرع وقت اتخاذ خواهیم کرد و امیدواریم از شیوع بیشتر این ویروس کشنده جلوگیری کنیم.

فرماندار ویزه سقز با اشاره به اینکه تعدادی از جوانان و افراد حاشیه شهر مسایل و موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند، اضافه نمود: این افراد با خارج شدن از منازل و حضور در تجمعات و معابر، توصیه های بهداشتی را نادیده می گیرند و همین افراد باعث شیوع ویروس کرونا میان خانواده های خود می شوند.

وی اضافه نمود: مسدود کردن این دو ورودی مهم، در راستای تعطیلی بازار و اصناف اجرا شده است و تمام تدابیر اتخاذ شده برای حفظ و نجات سلامت شهروندان است و امیدوارم آنها هم با عزم پایدار و مشارکت و همراهی خود و ماندن در خانه در پیشگیری این ویروس همراه مسوولان باشند.

کریمیان گفت: تا به امروز 15 نفر مبتلای قطعی و مشکوک به ویروس کرونا در سقز فوت شده اند (هفت نفر مثبت قطعی، هشت نفر مشکوک) این آمار نشان دهنده این است که مردم در اوایل شیوع کرونا توصیه های بهداشتی را جدی نگرفتند و به راحتی در تجمعات حضور پیدا کردند.

وی به شهروندان سقزی توصیه کرد به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و این چند روز هم در خانه بمانند تا با یاری و همراهی هم بتوانیم این ویروس کشنده را نابود کنیم و به زندگی و شرایط عادی روزهای قبل بر گردیم.

امروز همچنین با حضور فرمانده تیپ 228 ارتش و فرماندار ویژه سقز، رزمایش با ولایت تا شهادت در سقز برگزار گردید، تیپ 228 ارتش مستقر در شهرستان سقز در راستای مبارزه با ویروس کرونا، رزمایشی را با رمز یا امام رضا (ع) شروع کرد که مسدود کردن ورودی های شهر و کوشش برای بستن واحدهای صنفی از جمله برنامه های رزمایش است.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 683

به "خبرنگاران ورود مسافر و خودرو غیر بومی به سقز ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود مسافر و خودرو غیر بومی به سقز ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید