خبرنگاران پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس

به گزارش تور اروپا ارزان، تهران- خبرنگاران- بیستمین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب با برگزاری دو ملاقات همزمان شروع و با فزونی تیم های وستهام و لیدزیونایتد همراه شد.

خبرنگاران پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان روی هاجسون در تیم کریستال پالاس که در استادیوم خانگی شان سلهارست پارک از شاگردان دیوید مویس در تیم وستهام پذیرایی می کردند در نهایت با حساب سه بر دو شکست خوردند.

ابتدا ویلفرد زاها در دقیقه سه برای کریستال پالاس گلزنی و اردوی تیمش را غرق در شادی کرد اما این شرایط فقط 6 دقیقه دوام داشت و با گلی که تامس سوچک در دقیقه 9 درون دروازه میزبان جای داد، بازی به تساوی کشیده شد.

در حالیکه بازی سرعت بالایی داشت و بازیکنان مرتب به دروازه یکدیگر نزدیک می شدند، سوچک در دقیقه 25 دومین گل خود و تیمش را درون دروازه ویسنته گوایتا سنگربان اسپانیایی پالاس جای داد و تیمش را پیش انداخت. او این گل را در شلوغی محوطه جریمه حریف و در حالیکه دروازه بان و مدافعان با اشتباه در دفع توپ سر درگم بودند با زیرکی به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده از این نیمه فرایند حملات بازیکنان دو تیم برروی دروازه ها ادامه داشت اما خطر جدی متوجه دروازه تیم ها نشد.

شاگردان هاجسون نیمه دوم را توفانی شروع نموده و در همان دقایق ابتدایی این نیمه مهاجمان این تیم موقعیت های مناسبی برای گلزنی بدست آوردند اما به گل نرسیدند.

رفته رفته بازیکنان وستهام با مالکیت بر توپ، حریف را به عقب رانده و فرصت هایی نیز برای گلزنی بدست آوردند البته این موقعیت ها ثمری برای آنان نداشت تا اینکه در دقیقه 65 و برخلاف انتظار هاجسون، تیمش به جای گلزنی گل دیگری نیز دریافت کرد تا اختلاف بیشتر و جبران نتیجه سخت تر از قبل گردد. این گل را کریگ داوسون مدافع میانی و پیش تاخته وستهام با ضربه سر محکم به تور دروازه گوایتا چسباند و نام خود را در بین گلزنان این ملاقات به ثبت رساند.

هر چند به رغم کوشش بازیکنان موقعیت هایی برای گلزنی مهاجمان 2 تیم در فرصت های بدست آمده فراهم شد و در حالیکه به نظر می رسید نتیجه 3 بر یک بدون تغییر خواهد ماند، میچی باتشوایی در دقیقه 90 برای پالاس گلزنی و اختلاف را به حداقل رساند اما این گل هم مانع از کسب سه امتیاز توسط تیم وستهام نشد و آنان با پیروزی زمین را ترک گفتند.

در دیگر ملاقات همزمان نیز تیم لیدز درسنت جیمز پارک استادیوم خانگی نیوکاسل میزبان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب و سه امتیاز این ملاقات خارج از خانه را از آن خود کرد.

گل های لیدز را در این ملاقات رافیننیا در دقیقه 17 و جک هریسون در دقیقه 61 به ثمر رساندند و تنها گل نیوکاسل را نیز میگویل آرمینون در دقیقه 57 درون دروازه میهمان جای داد.

تیم وستهام با کسب این پیروزی 35 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. لیدز دیگر برنده همزمان نیز با کسب هر سه امتیاز ملاقات برابر نیوکاسل هر چند 26

امتیازی شد اما صندلی دوازدهم این تیم در جدول بدون تغییر ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1249

به "خبرنگاران پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی وستهام و لیدز در لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید