رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت دکتر غلامرضا فخری نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر را تسلیت گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت

به گزارش از ، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور پیامی شهادت دکتر غلامرضا فخری نخستین شهید مدافع سلامت این استان را به خانواده داغدار او، جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مردم استان و کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت گفت.

او در پیام خود آورده است: شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار دکتر غلامرضا فخری که در جبهه جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی استان بوشهر بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یاد ها باقی خواهد ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیام خود نوشته است، این واقعه به همه ما آموخت کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته اند، در راه نجات جان بیماران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

شهید دکتر غلامرضا فخری از پزشکان متعهد و برادر شهید محمدجواد فخری از شهدای هشت سال دفاع مقدس، اهل شهر برازجان است که به به علت درگیری با بیماری کرونا هنگام خدمت پس از پنج روز تحمل بیماری، 29 فروردین به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

او متولد سال 1349 بود و سال های متوالی در راه خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان های کشور و درمان ایثارگران و آزادگان خدمت کرد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 770

به "رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت نخستین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید