راه اندازی سامانه مشاوره کرونا یک حرکت جهادی بود

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، تلاش های برکت تل و شرکت مخابرات ایران برای راه اندازی سامانه 4030 که سامانه مشاوره کرونا است را یک حرکت جهادی معرفی کرد.

راه اندازی سامانه مشاوره کرونا یک حرکت جهادی بود

به گزارش ، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با اشاره به راه اندازی سامانه 4030 و استقبال میلیونی مردم از سامانه مشاوره کرونا، گفت: پباده سازی سامانه ای با ظرفیت چند صد هزار شماره و انتقال ترافیک ورودی بیش از چند میلیون شماره ظرف مدت سه روز از مبادی مختلف و تلاش های شبانه روزی تیم های ستادی و عملیاتی، نشانگر عزم پایدار و حرکت جهادی بود که توسط شرکت برکت تل، شرکت مخابرات ایران و شرکت های فن آور داخلی انجام شد.

داود ادیب با بیان اینکه معمولا در چنین پروژه هایی که نیاز به راه اندازی و تعاریف یک سامانه چند صد هزار شماره ای بوده و تعاریف نامبرینگ پلن و تخصیص سیپ ترانک های متعدد جهت ترافیک همزمانی ظرفیت بالایی از ورودی ها مدنظر و نیازمند هماهنگی واحد های متعدد در شرکت مخابرات ایران است، گفت: با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات استان، در محل استقرار سامانه فوق الذکر، این هماهنگی ها ظرف مدت چند ساعت انجام و سامانه مربوطه آماده بهره برداری و پاسخگویی به تماس گیرندگان و مخاطبان از کل کشور شد.

وی اضافه نمود: پیش تر رئیس هیئت مدیره برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اعلام نموده بود که کمتر از یک هفته پس از راه اندازی سامانه تلفنی 4030 بیش از 2.5 میلیون تماس از سراسر کشور با این سامانه به ثبت رسیده است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، اضافه نمود: طبق اطلاعات دریافتی، سامانه تلفنی 4030 با هدف پیشگیری، شناسایی و ارائه مشاوره پزشکی در خصوص ویروس کرونا به صورت شبانه روزی فعال است و توسط 2000 پزشک، پرستار و تیم پزشکی همکار ستاد اجرایی فرمان امام به طور رایگان به سوالات و دغدغه های مردم پاسخ می دهند. همچنین این سامانه تلفنی از تمام خطوط ثابت و اپراتور های تلفن همراه بدون نیاز به کد و پیش شماره قابل دسترس بوده و بزودی سایت اینترنتی و کد دستوری یو. اس. اس. دی این سامانه هم فعال و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ادیب خاطر نشان کرد: در این شرایط بحرانی که همه تلاش مسوولان کشور متوجه پیشگیری ویروس کرونا است، وزارت بهداشت، جامعه پزشکی، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی فداکارانه و شجاعانه مواظبت از بیماران را در نزدیک ترین تماس به انجام می رسانند.

وی اضافه نمود: بدین وسیله نهایت سپاس و قدردانی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران را از فرشتگان سفید پوشی که در سمت پزشک، پرستار، بهیاران، پرسنل آزمایشگاه و دیگر کارکنان شبکه سلامت کشور که شجاعانه و جسورانه برای پیشگیری، درمان و سلامت مردم جان خود را در معرض خطر قرار می دهند، اعلام می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 665

به "راه اندازی سامانه مشاوره کرونا یک حرکت جهادی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه مشاوره کرونا یک حرکت جهادی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید