روایت نماینده روسیه از اتحاد مهم اعضای نشست کمیسیون مشترک برجام

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس هیات روسیه در سرانجام نشست امروز (سه شنبه) کمیسیون مشترک برجام گفت که محتوای مذاکرات ثابت کرد که اعضا در خصوص احیای نسخه اصلی توافق متحد هستند.

روایت نماینده روسیه از اتحاد مهم اعضای نشست کمیسیون مشترک برجام

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در توئیتی نوشت: دور جدید مذاکرات وین با برگزاری نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام شروع شد. گفت وگوها نشان داد که مشارکت کنندگان درباره احیای کامل توافق هسته ای به شکل اصلی متحد هستند.

دور اول جلسه کمیسیون مشترک برجام که امروز با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش سرانجام یافت.

در این جلسه حاضرین تصمیم به تسریع فرایند گفت وگوها گرفته و توافق شد فعالیت گروه های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم ها و هسته ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد.

همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با نام گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی با هدف گفت وگو در مورد ترتیبات عملی مورد احتیاج برای اجرایی شدن لغو تحریم ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1412

به "روایت نماینده روسیه از اتحاد مهم اعضای نشست کمیسیون مشترک برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نماینده روسیه از اتحاد مهم اعضای نشست کمیسیون مشترک برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید