رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر

به گزارش تور اروپا ارزان، پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر توسط محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، رونمایی از این پوستر صبح امروز (یکشنبه، یکم دی ماه) با حضور سعید بیابانکی، دبیر علمی جشنواره چهاردهم در دفتر معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد انجام شد.

دبیر هیات امنای جشنواره شعر فجر پس از رونمایی پوستر این جشنواره گفت: همانند ستارگان فراوانی که در پس زمینه این پوستر وجود دارد، امیدوارم در این دوره شاهد ستارگان پرشماری در آسمان شعر فجر باشیم.

محسن جوادی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای انجام امور اجرایی جشنواره شعر فجر و کوشش برای پویایی این رویداد ملی ادبی تشکر و قدردانی کرد.

سپس سعید بیابانکی، دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شعر فجر در سخنان کوتاهی گفت: به کمک خدا جشنواره سال جاری درخشان تر و پیروز تر از پیش در عرصه فرهنگ کشور ظاهر خواهد شد.

او اضافه کرد: با همکاری مجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف بزرگ دریغ نمی کنم.

پیش تر طی حکم هایی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بیابانکی به عنوان دبیر علمی و مهدی قزلی به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 444

به "رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پوستر جشنواره شعر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید