رییس هیات: می جنگیم تا به دسته اول سقوط نکنیم

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه تیم هیات کبدی کرمانشاه در هفته ششم لیگ برتر کبدی متحمل دو شکست شد.

رییس هیات: می جنگیم تا به دسته اول سقوط نکنیم

مختار صیدی رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه در سرانجام رقابت های این هفته لیگ برتر کبدی که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار اول این هفته برابر تیم قدرتمند و صدرنشین رعد پدافند قم قرار گرفتیم که بازی را با نتیجه 105 بر 30 واگذار کردیم.

وی با اشاره به بازی دوم بازیکنانش برابر تیم میزبان، افزود: بازی دوم را هم برابر تیم پایا آذربایجان غربی برگزار کردیم و در این بازی هم با نتیجه 102 بر 39 شکست خوردیم.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه درخصوص چرایی تداوم ناکامی های تیمش در رقابت های لیگ برتر، افزود: از چند هفته پیش و با جدایی چند نفر از بازیکنان اصلی و مصدومیت چند بازیکن دیگر عملا 80 درصد تیم ما فروریخته است.

وی با بیان اینکه کمترین امکانات را نسبت به تیم های حریف داریم، گفت: به دلیل بالا بودن هزینه ها از داشتن سالن اختصاصی، مربی بدنساز، روانشناس و پزشک تیم محروم هستیم.

صیدی یادآورشد: هرچه جلوتر می رویم، آسیب های تیم بیشتر و انگیزه بازیکنان ما هم کمتر می شود.

وی با بیان اینکه تیمش به نسبت زمان شروع رقابت های لیگ برتر بسیار ضعیف شده، عنوان کرد: بازیکنان بومی و جوان تیم ما در رقابت های دو هفته اخیر با دست خالی و تنها با غیرتشان بازی کردند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه با اشاره به جایگاه نامناسب تیمش در جدول رده بندی رقابت ها، اعلام کرد: باتوجه به چهارباختی که در دو هفته اخیر داشته ایم، شرایط خوبی در جدول رده بندی نداریم و سقوط یا بقای تیم به بازی های هفته آینده که هفته آخر است، بستگی دارد.

وی گفت: هفته ای سرنوشت ساز پیش رو داریم و باید با جان و دل به میدان برویم تا اجازه سقوط تیم به لیگ دسته اول را ندهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 548

به "رییس هیات: می جنگیم تا به دسته اول سقوط نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیات: می جنگیم تا به دسته اول سقوط نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید