سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات سایپا، قیمت خودروی پراید، فعلا هیچ گونه افزایشی نداشته است.

سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی اضافه نمود: در طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا که باهدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها صورت می گیرد و روز شنبه نیز ادامه یافته، خودروی پراید هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است.

به گفته وی قیمت محصولات سایپا براساس فرمول مشخص قیمت در حاشیه بازار مشخص شده و همچنان با همان قیمت های مصوب عرضه خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با اجرای فروش فوری محصولات سایپا در روز شنبه، قیمت خودروی پراید در بازار 500 هزار تومان کاهش یافت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه با اجرای طرح فروش فوری اسفندماه همزمان با افزایش فراوری و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، کوشش می نماید بازار شب عید را متعادل نموده و قیمت محصولات خود را به صورت باثبات و پایدار نگه دارد.

کاظمی مدعی شد که گروه خودروسازی سایپا با تسریع در عرضه خودرو و پاسخ گویی به تعهدات خود پیروز شده واسطه گری و سودجویی را در بازار محصولات خود، به حداقل برساند.

به گزارش ایسنا، در آستانه سال جدید و با افزایش تقاضا برای خرید خودرو، بعضی فروشندگان خودرو در بازار از جمله پراید قیمت های نامتعارفی را مطرح نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 313

به "سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید