شکست منچسترسیتی مقابل چلسی در جام حذفی، پیروزی سخت بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ در بوندس لیگا

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- شیرهای لندن بلیت دیگری برای حضور در ومبلی رزرو کردند؛ آن ها این بار همراه با توخل اولین فینال خود را تجربه خواهند کرد.

شکست منچسترسیتی مقابل چلسی در جام حذفی، پیروزی سخت بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ در بوندس لیگا

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل با شکست دادن منچسترسیتی، چلسی را به فینال جام حذفی انگلستان رساند. در یک بازی حساس برای دو تیمی که جزو چهار تیم به جامانده در لیگ قهرمانان اروپا نیز هستند، چلسی با عبور از سد سیتیزن ها، خودش را به فینال رساند تا در آنجا حریف یکی از دو تیم ساوتهمپتون یا لسترسیتی گردد. اتفاق تلخی که در حاشیه این مسابقه برای سیتیزن ها رخ داد، مصدوم شدن کوین دی بروین بود که اگر جدی باشد، ممکن است لطمه بزرگی به اهداف آن ها در این فصل بزند.

چلسی که از زمان جذب توماس توخل در انگلیس و اروپا متحول شده، امشب نیز سیتی تحت راهنمایی پپ گواردیولا را با تک گل حکیم زیاش مغلوب نموده و به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت. به نظر می رسد این چلسی فصل بعد رقیب اصلی سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر هم خواهد بود. در دقیقه 11 و روی حرکت گابریل ژسوس در سمت چپ بود که فران تورس از پشت محوطه جریمه فرصت داشت گل اول سیتی را وارد دروازه چلسی بکند، اما ضربه او با مهار کپا آریزابالاگا همراه شد. دقایقی بعد جیمز با حرکت از سمت چپ برای چلسی موقعیت سازی کرد، اما ضربه والی بن چیلول از فاصله ای نزدیک چندان دقیق نبود و راهی به دروازه استفن نیافت.

در دقیقه 33 و روی ریباند یک ضربه کرنر بود که جیمز با ضربه ای محکم و تماشایی از فاصله ای قابل توجه تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفت، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد. در لحظات پایانی نیمه اول بود که روی حرکت رحیم استرلینگ سیتی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر فرناندینیو از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما چلسی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 54 هم به گل دست یافت. روی فرار تند و تیز تیمو ورنر از سمت چپ و ارسال عرضی او به دهانه دروازه، حکیم زیاش در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت شده و به راحتی پیروز به زدن گل اول چلسی شد. در دقیقه 58 روی ضربه سر اشتباه آیمریک لاپورت بود که حکیم زیاش در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم چلسی نیز پیش رفت، اما ضربه پایانی او دقیق نبود و با عکس العمل استفن همراه شد.

دقایقی بعد ارسال رودری در محوطه جریمه رحیم استرلینگ را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر این ستاره انگلیسی دقیق نبود و راهی به دروازه چلسی نیافت. در دقیقه 70 روبن دیاز در مقابل دروازه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 84 رحیم استرلینگ در محوطه جریمه صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه پای چپ او در شرایطی بسیار خوب از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با یک گل سیتی را شکست داد.

- با بریس جمال موسیالای جوان، بایرن مونیخ در یک بازی سخت مقابل تیم رده سومی وولفسبورگ پیروز شد. بایرن مونیخ به لطف درخشش جمال موسیالا و گلزنی های ادامه دار اریک ماکسیم چوپو موتینگ، در خانه تیم سرسخت وولفسبورگ پیروزی ارزشمندی کسب کرد تا یک قدم به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک تر گردد. تیم هانسی فلیک به حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا، واکنش مناسبی داشت.

توضیح گل ها:

بایرن مونیخ 1-0 وولفسبورگ؛ جمال موسیالا 15`: آلفونسو دیویس به درون محوطه جریمه وولفسبورگ نفوذ کرد و توپ را به موسیالا سپرد. هافبک جوان بایرن مونیخ پس از دریبل یک مدافع برای خودش موقعیت شوت زنی ساخت و با یک شوت، دروازه وولفسبورگ را باز کرد.

بایرن مونیخ 2-0 وولفسبورگ؛ اریک ماکسیم چوپوموتینگ 24`: سانتر آلابا روی دروازه وولفسبورگ با اشتباه دروازه بان در مهار توپ همراه شد و چوپو موتینگ که به توپ رسید، به راحتی دروازه خالی را گگردد.

بایرن مونیخ 2-1 وولفسبورگ؛ ووت وخهورشت 35`: اشلاگر پس از پیشروی با توپ، به وخهورشت پاس داد و مهاجم هلندی با یک شوت تک ضرب بغل پا، توپ را به درون دروازه نویر فرستاد.

بایرن مونیخ 3-1 وولفسبورگ؛ جمال موسیالا 37`: سانتر توماس مولر از گوشه زمین با پرش بسیار خوب و ضربه سر جمال موسیالا همراه شد و گل سوم بایرن مونیخ به ثمر رسید.

بایرن مونیخ 3-2 وولفسبورگ؛ ماکسیمیلیان فیلیپ 54`: سانتر دقیق اوتاویو، با فرار خوب فیلیپ در محوطه جریمه بایرن مونیخ همراه شد او در مصاف تک به تک، نویر را مغلوب کرد و توپ را به زیر طاق دروازه فرستاد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1395

به "شکست منچسترسیتی مقابل چلسی در جام حذفی، پیروزی سخت بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ در بوندس لیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست منچسترسیتی مقابل چلسی در جام حذفی، پیروزی سخت بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ در بوندس لیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید