عملیات محوطه سازی دریاچه های دوقلوی ایلام شروع می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از شروع عملیات محوطه سازی دریاچه دوقلوی شهرستان آبدانان اطلاع داد.

عملیات محوطه سازی دریاچه های دوقلوی ایلام شروع می گردد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: عملیات محوطه سازی، بهسازی و راه دسترسی دریاچه های دوقلوی شهرستان آبدانان بااعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به زودی شروع می گردد.

او اضافه کرد: چشمه های دوقلوی سیاه گاو شهرستان آبدانان یک اعجاز الهی و یک مکان جذاب بی نظیر در کشور است که به منظور توسعه صنعت گردشگری و شناسایی این پدیده در روستای ژیور احداث و تجهیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بابیان اینکه ایجاد این گونه زیرساخت ها باعث رونق گردشگری می گردد، توضیح داد: دریاچه دوقلوی سیاه گاو آبدانان شامل دو دریاچه یا چشمه بالادست و پایین دست است که عمق هرکدام از آن ها بیش از 20 متر بوده که توسط یک کانال رودخانه ای 10 متری به هم متصل شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 547

به "عملیات محوطه سازی دریاچه های دوقلوی ایلام شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات محوطه سازی دریاچه های دوقلوی ایلام شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید