فایوجی ایرانسل در فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش تور اروپا ارزان، یکی از مزایای بزرگ نسل پنجم شبکه های موبایل، کاربردهای ویژه در کسب وکارها و صنایع است. 5G می تواند برای صنایع مادر و زیربنایی یک تحول بزرگ ارتباطی ایجاد کند و باعث افزایش بهره وری، کاهش مصرف انرژی و حوزه های کاربردی مانند جرثقیل هوشمند، نظارت تصویری، بینایی ماشین و پایش اتوماتیک شود.

فایوجی ایرانسل در فولاد مبارکه اصفهان

بر این اساس، شرکت ایرانسل به همکاری شرکت ایریسا می خواهد 5G را در شرکت فولاد مبارکه اصفهان پیاده سازی و توسعه دهد.

دیروز، مراسم امضای این تفاهم نامه ها، بین ایرانسل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ایریسا، برگزار شد و بر اساس این تفاهم نامه، ایرانسل با همکاری دیگر طرف ها، تحول دیجیتال را در فولاد مبارکه اصفهان، با تمرکز بر دو حوزه لجستیک هوشمند و پوشش شبکه ارتباطی نسل پنجم، پیاده سازی می کند.

این نخستین بار خواهد بود که یک اپراتور سراغ تجاری سازی یک نسل از شبکه های موبایل در صنعت می رود.

ایرانسل با اجرای راهکارهای نوین دیجیتال در فرایندهای شرکت فولاد مبارکه، شامل سالن های تولید، خطوط تولید، تجهیزات، سنسورها، وسایل نقلیه و…، زیرساخت های مورد نیاز برای ایجاد و توسعه کارخانه متصل را فراهم می کند.

همچنین طراحی و راه اندازی خدمات دیجیتال و شبکه های ارتباطی موردنیاز نظیرNB-IoT ،5G، کلان داده، خدمات مراکز داده، زیرساخت ها و خدمات ابری، از جمله دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

با انعقاد این تفاهم نامه، هر سه طرف، از ظرفیت ها و فرصت های خود برای تقویت و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و نوآور که در زمینه موضوع تفاهم نامه فعالیت می کنند، به منظور تکمیل زنجیره ارزش مورد نیاز با تکیه بر دانش و توان بومی استفاده می کنند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1488

به "فایوجی ایرانسل در فولاد مبارکه اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایوجی ایرانسل در فولاد مبارکه اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید