فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی لبنان: بازیکنان قرقیزستان خسته بودند، تایلندی ها تحت فشار هستند

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال لبنان گفت: مسابقه با تایلند یک چالش دیگر برای ما محسوب می گردد. اما ما زیر فشار نیستیم بلکه آن ها زیر فشار هستند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی لبنان: بازیکنان قرقیزستان خسته بودند، تایلندی ها تحت فشار هستند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، طارق رزق، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال لبنان پس از فزونی 3 بر 2 تیمش در دیدار با قرقیزستان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: وقتی در دقایق ابتدایی بازی بودیم تمرکز زیادی نداشتیم و در 5-6 دقیقه ابتدایی خوب بازی نکردیم. اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم قزاقستان در دقایق اول بهتر بود اما رفته رفته باز هم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در ابتدا در خصوص بازی امروز نگران بودیم اما بعد از دیدن بازی دیروز، امیدوار شدیم چرا که تیم حریف خسته بود. با این حال آن ها امروز خوب بازی کردند.

سرمربی لبنان در رابطه با دیدار آینده تیمش مقابل تایلند نیز اظهار داشت: مسابقه با تایلند یک چالش دیگر برای ما محسوب می گردد. اما ما زیر فشار نیستیم بلکه آن ها زیر فشار هستند. ما مسابقه تایلند مقابل قرقیزستان را دیدیم و آن را آنالیز کردیم. فکر می کنم قرقیزستان نیز تیمی خوب و لایق صعود بود.

ن

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 423

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی لبنان: بازیکنان قرقیزستان خسته بودند، تایلندی ها تحت فشار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی لبنان: بازیکنان قرقیزستان خسته بودند، تایلندی ها تحت فشار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید