فینال لیگ قهرمانان اروپا، کدام آبی به جام می رسد؟

به گزارش تور اروپا ارزان، دو تیم آبی پوش انگلیسی برای فتح جام لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می فرایند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا، کدام آبی به جام می رسد؟

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال چلسی و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان خواهند رفت. توماس توخل در ابتدای فصل به جای فرانک لمپارد راهنمایی چلسی را بر عهده گرفت و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند ولی تیم او در فینال جام حذفی مغلوب شد.

اکنون او باید در فینال لیگ قهرمانان برابر سیتی به میدان برود. او یک بار در لیگ و یک بار هم در نیمه نهایی جام حذفی پیروز به شکست منچسترسیتی شده و حالا در سومین ملاقات باید برابر سیتی و گواردیولا قرار گیرد.

در طرف مقابل، منچسترسیتی بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه به دنبال هت تریک قهرمانی در این فصل است و باید برابر چلسی هم برنده گردد. سیتی تا به امروز در تاریخ خود قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب نکرده و امیدوار است که شنبه شب تاریخ سازی کند و برای اولین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

دو پدیده فوتبال انگلیس در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان خواهند رفت؛ فیل فودن در سیتی و میسون مونت در چلسی. دو بازیکنی که گفته می گردد ستاره های بعدی فوتبال دنیا هستند و پیشرفت قابل توجهی دارند. هر دو با سن کمی که دارند در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس هستند.

پپ گواردیولا قبلا دو بار با بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورده ولی توخل هنوز این عنوان را کسب نکرده است. این مربی آلمانی فصل قبل پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان رساند ولی برابر بایرن مونیخ باخت و دوم شد.

پورتو

فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بود در شهر استانبول ترکیه برگزار گردد اما به دلیل شرایط کرونا در این کشور، یوفا تصمیم گرفت که استادیوم فینال را تغییر دهد و به این ترتیب، استادیوم خانگی پورتو به عنوان میزبان این بازی عظیم انتخاب شد.

پس از آنکه مقامات پرتغالی گفتند که 33 درصد ظرفیت استادیوم را می توان پر کرد، یوفا وارد عمل شد و بیش از 16 هزار بلیت برای این بازی کنار گذاشت. پرتغال تنها کشور اتحادیه اروپاست که در حال حاضر در لیست سبز دولت انگلیس برای سفر است.

چلسی و منچسترسیتی، شنبه شب از ساعت 23:30 رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1481

به "فینال لیگ قهرمانان اروپا، کدام آبی به جام می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان اروپا، کدام آبی به جام می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید