قرارداد دو بازیکن استقلال اندازه کل بودجه ماست، غافلگیر شدیم

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و پارس جنوبی در استادیوم آزادی برگزار گردید که طی آن شاگردان وینفرد شفر پیروز شدند 2 بر صفر حریف را شکست دهند. عماد میرجوان(11 - گل به خودی) و آیاندا پاتوسی(38) برای استقلال گل زدند.

قرارداد دو بازیکن استقلال اندازه کل بودجه ماست، غافلگیر شدیم

مهدی تارتار پس از این دیدار گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول غافلگیر شدیم. طرح و برنامه مان به هم ریخت و نیمه اول را ار دست دادیم. استقلال عملکرد خوبی داشت و خیلی زود هم به گل رسید اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم. در ضد حملات هم استقلال صاحب موقعیت هایی شد که رحمان احمدی عملکرد خیلی خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی اضافه کرد: به استقلالی برخورد کردیم که محکوم به برد بود. در نیمه دوم اما بهتر بودیم و می توانستیم گل بزنیم. البته رحمان احمدی هم دو واکنش فوق العاده داشت که ما را در باری نگه داشت. ازطرفداران پارس جنوبی سپاسگزارم و از آنها عذرخواهی می کنم که این همه راه را به استادیوم ازادی آمدند اما ما نتوانستیم آنها را خشنود برگردانیم.

تارتار درباره مسائل اقتصادی پارس جنوبی واکنش کوتاهی داشت و گفت: اجازه بدهید در این باره صحبت نکنم. قول دادم به خاطر طرفداران صحبت نکنم.

سرمربی پارس جنوبی درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش توضیح داد: ما قبل از این بازی جزو پنج شش تیم برتر بودیم. نمی توان بودجه ما را با استقلال مقایسه کرد. قرارداد دو بازیکن استقلال انداره کل بودجه باشگاه ماست. تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان بودجه برای قهرمانی کنار می گذارند. تیم هایی هم مثل پارس جنوبی برای ماندن.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 302

به "قرارداد دو بازیکن استقلال اندازه کل بودجه ماست، غافلگیر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد دو بازیکن استقلال اندازه کل بودجه ماست، غافلگیر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید