مسدود بودن محورهای ورودی و خروجی استان ها و غربالگری کرونا

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسدود بودن همه ورودی ها و خروجی های محورهای مواصلاتی استان ها برای کاهش سفر و کنترل ویروس کرونا در کشور اطلاع داد و گفت: باید زنجیره انتقال این ویروس شکسته گردد تا بتوانیم بر آن غلبه کنیم.

مسدود بودن محورهای ورودی و خروجی استان ها و غربالگری کرونا

رضا اکبری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همه ورودی ها و خروجی های محورهای مواصلاتی استان ها برای کاهش سفر و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مسدود شده است که البته این انسداد با کنترل و غربالگری ویروس کرونا همراه بوده و این فرایند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انسداد این محورها به معنای بسته شدن راه ها و به صفر رسیدن ترددها نیست اما به شدت کنترل می گردد و اجازه ورود و خروج به غیر بومیان داده نخواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه مسدود شدن راه های ورودی و خروجی استان ها باعث ایجاد ترافیک نشده است گفت: در استان تهران برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مسیرهای هر دو باند رفت و برگشت پایتخت مسدود شده است که شامل تهران - قم محدوده نعل بندان، تهران - فیروزکوه محدوده پلیس راه فیروزکوه، تهران - هراز - آبعلی، تهران - ساوه عوارضی دوم، تهران مشهد پلیس راه شریف آباد، تهران شمال انتهای آزادگان، جاده قدیم تهران قم محدوده نعلبندان و ورامین جوادآباد قبل از آزادراه قم و گرمسار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 716

به "مسدود بودن محورهای ورودی و خروجی استان ها و غربالگری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود بودن محورهای ورودی و خروجی استان ها و غربالگری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید