نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر با چه اجراهایی همراه است؟

به گزارش تور اروپا ارزان، نخستین روز از سی وششمین جشنواره موسیقی فجر که به صورت مجازی از فردا 28 بهمن ماه شروع خواهد شد، با شش اجرا از ساعت 17 تا 23 همراه خواهد بود.

نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر با چه اجراهایی همراه است؟

به گزارش خبرنگاران، سی وششمین دوره از جشنواره موسیقی فجر که از اثرات کرونا بی نصیب نبوده است، سال جاری با حجم کمتری از اجراها نسبت به دوره های قبلی و به صورت از پیش ضبط شده و برخط برگزار خواهد شد.

نخستین شب از این جشنواره در شش سانس به ترتیب از ساعت 17 با اجرایی محلی از خراسان/ کرمانجی با حضور مهرداد باغچی و شاهین علیزاده شروع می گردد.

ساعت 18:30 سوئیت برای قیچک و قانون و کوئینتت زهی رسپینا با سرپرستی بهزاد عبدی اجرا می گردد. ساعت 20 دوئت ویلامادلنا از اتریش پخش می گردد.

همچنین ساعت 21:30 کوارتت زهی نماد با سرپرستی ستاره بهشتی و ساعت 23 گروه ژاوا با اجرای امیر ناصر رمجبر و نوید نوروزی برنامه دارند.

اجراهای گروه محلی ایستم، سوییت برای قیچک و قانون و کوئینتت زهی رسپینا، کوارتت زهی نماد و ژاو در تالار رودکی و دوئت ویلا مادلنا در کشور اتریش ضبط شده اند.

اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر 28 بهمن تا 4 اسفند در سایت های fajrmusicfestival.com، nay.ir و tiwall.com پخش می گردد.

برای اطلاع از جریان کامل اجراها اینجا را کلیلک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1294

به "نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر با چه اجراهایی همراه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر با چه اجراهایی همراه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید