نرخ انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار

به گزارش تور اروپا ارزان، سازمان میادین میوه و تره بار در گزارش جدید خود قیمت انواع میوه و صیفی را اعلام نموده است.

نرخ انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار

خبرآنلاین: هر کیلوگرم انواع سیب قیمت 6 هزار و 900 تومان تا 8 هزار و 600 تومان در میادین نرخ گذاری شده است. همچنین انواع گوجه سبز در این بازار بین 15 تا 19 هزار تومان به فروش می رسد.

با توجه به افزایش تقاضا برای محصولاتی که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن یاری کند، هر کیلوگرم انواع پرتقال از قیمت 6 هزار و 500 تومان تا 8 هزار و 800 تومان در میادین نرخ گذاری شده است. همچنین در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم انواع لیموترش 15 هزار و 500 تومان است. محصول پرطرفدار دیگر در این روزها زنجبیل است که در این بازار، زنجبیل تازه با قیمت هر کیلوگرم 25 هزار تومان و زنجبیل تازه ممتاز هر کیلوگرم 46 هزار تومان عرضه می گردد.

محصول موز که مدتی با افزایش قیمت شدید روبه رو شده بود، در حال حاضر با کاهش اندک قیمت هر کیلوگرم 16 هزار و 500 تومان در میادین در دسترس مصرف کنندگان است. هر کیلوگرم توت فرنگی نیز به قیمت 14 هزار و 500 تومان و هر کیلوگرم کیوی به قیمت 9 هزار و 200 تومان عرضه می گردد.

در بخش دیگر این گزارش، دو محصول جدید ازگیل با قیمت هرکیلوگرم 9 هزار و 800 تومان و توت سیاه با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان در میادین عرضه می گردد.

در ادامه جدول قیمت انواع سبزی و صیفی در میادین میوه و تره بار آورده شده است:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 832

به "نرخ انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید