نصیری: احتمال تیمداری دوباره استقلال در لیگ کشتی وجود دارد

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیر تیم کشتی استقلال از احتمال تیمداری مجدد این باشگاه در لیگ برتر کشتی آزاد اطلاع داد.

نصیری: احتمال تیمداری دوباره استقلال در لیگ کشتی وجود دارد

مسعود نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری نیز شرکت خواهد نمود یا خیر، گفت: هنوز با مددی نشستی در این رابطه نداشته ایم و ممکن است این اتفاق در چند روز آینده رخ دهد. احتمال تیمداری مجدد استقلال در کشتی آزاد وجود دارد.

اگر استقلال دوباره در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کند، آیا رضا یزدانی همچنان سرمربیگری این تیم را برعهده خواهد داشت؟، وی در پاسخ به این پرسش توضیح داد: هنوز حضور قطعی استقلال در لیگ معین نشده، اما در رفاقت من و رضا یزدانی شکی نیست و اگر او افتخار همکاری به ما بدهد، دوست داریم در کنارمان باشد.

مدیر تیم استقلال در خصوص اختلافاتی که سال گذشته بین اعضای این تیم به وجود آمد، تأکید کرد: کدورتی نبود. عده ای بعضی از قوانین را رعایت نکردند و ما طبق قوانین کمیته انضباطی آنها را جریمه کردیم. بعضی هم با قوانین آشنا بودند و به حق شان رسیدند.

نصیری درباره سازمان لیگ کشتی اعلام نموده پرونده استقلال بسته شده است، به خبرنگاران گفت: به هرحال در پاره ای موارد کوشش کردیم از آن حالت قانونمندی خودمان خارج شویم و پرونده تقریباً بسته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1448

به "نصیری: احتمال تیمداری دوباره استقلال در لیگ کشتی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: احتمال تیمداری دوباره استقلال در لیگ کشتی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید