واکنش دولت سریلانکا به اظهارات کانادا در شورای حقوق بشر

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران: دولت سریلانکا در پاسخ به ادعای کانادا مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در سریلانکا بیان کرد که این کشور در حل مسائل حقوق بشری خود و برطرف نگرانی ها در این باره به پیشرفت هایی دست یافته است که جامعه جهانی نیز به آن اذعان دارد.

واکنش دولت سریلانکا به اظهارات کانادا در شورای حقوق بشر

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری استریت تایمز، دولت سریلانکا با انتشار بیانیه ای در پاسخ به ادعای کانادا مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر و اجرای طرح آشتی ملی در سریلانکا خاطرنشان کرد که این کشور در حل مسائل حقوق بشری خود و برطرف نگرانی ها در این باره به پیشرفت هایی دست یافته است که جامعه جهانی نیز به آن اذعان دارد.

دولت سریلانکا در این بیانیه تاکید نمود که مقامات این کشور از اظهارات هفته گذشته نماینده کانادا در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل بسیار شگفت زده شدند.

در این بیانیه آمده است: دولت سریلانکا به طور جامع بسیاری از برنامه های طرح آشتی ملی، از جمله اسکان مجدد آوارگان، مین روبی، بازسازی شهرها، استقرار مجدد شبه نظامیان سابق، مسائل مربوط به توسعه زیرساخت ها و مسائل مربوط به مسکن را با موفقیت پیش برده است.

دولت این کشور همچنین در بیانیه خود گفت: سریلانکا به عنوان یک عضو موسس کشورهای مشترک المنافع، کاملا به ارزش ها و اصول خود متعهد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 391

به "واکنش دولت سریلانکا به اظهارات کانادا در شورای حقوق بشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دولت سریلانکا به اظهارات کانادا در شورای حقوق بشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید