وزیرخارجه سابق انگلیس: ایران پاسخ خواهد داد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، جرمی هانت، وزیرخارجه انگلیس در واکنش به تحولات اخیر در خاورمیانه خاطرنشان کرد که تشدید تنش ها میان تهران و واشنگتن در پی این حادثه یک بازی به شدت خطرناک است.

وزیرخارجه سابق انگلیس: ایران پاسخ خواهد داد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

جرمی هانت در ادامه خاطر نشان کرد که اگرچه هر دو طرف خواهان ورود به جنگ نیستند، اما از آن جا که هر دو طرف ممکن است به اقدامات دیگری واکنش نشان دهد، همین شرایط شرایط را خطرناک تر نموده است.

وزیرخارجه پیشین انگلیس همچنین با تاکید بر اینکه نمی توان نوع واکنش ایران را از نظر زمانی پیش بینی کرد، اما همزمان یادآور شد که طبیعی است که ایران باید واکنش نشان دهد و آمریکا می بایست آن را محاسبه کند.

هانت این را نیز افزوده که انگلیس نباید موضع خنثی داشته باشد و ضروری است تا از نفوذ خود برای سیاست سازگارتر آمریکا در منطقه استفاده کند.

جرمی هانت در اظهارات خود همچنین از بی اطلاعی انگلیس در جریان حمله اخیر علیه فرودگاه بغداد انتقاد نموده و گفته است که این کار به ماهیت روابط دو کشور به عنوان دو متحد نزدیک آسیب وارد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 488

به "وزیرخارجه سابق انگلیس: ایران پاسخ خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیرخارجه سابق انگلیس: ایران پاسخ خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید