تور روسیه: وزیر دفاع روسیه از آزمایش پیروز موشک مافوق صوت اطلاع داد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در گزارشی به رئیس جمهور این کشور اطلاع داد، مسکو با موفقیت از عرشه یک ناوچه موشک کروز مافوق صوت زیکرون را آزمایش کرد.

تور روسیه: وزیر دفاع روسیه از آزمایش پیروز موشک مافوق صوت اطلاع داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های روسیه از آزمایش پیروز یک موشک کروز مافوق صوت (هایپرسونیک) در دریای سفید واقع در سواحل شمالی این کشور اطلاع دادند.

رسانه های روسیه از گزارش روز پنجشنبه (دیروز) سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور درباره آزمایش پیروز موشک زیکرون اطلاع دادند.

به روایت خبرگزاری تاس، در گزارش شویگو به پوتین آمده که روسیه با پیروزیت این موشک کروز مافوق صوت (هایپرسونیک) را از عرشه یک ناوچه شلیک و آزمایش کرد.

وزیر دفاع روسیه اطلاع داد، این موشک از عرشه ناوچه ادمیرال گورشاکوف مستقر در دریای سفید شلیک شد و با پیروزیت به هدف دریایی خود اصابت کرد.

در گزارش سرگئی شویگو به ولادیمیر پوتین آمده است: داده های تجهیزات ضبط نشان می دهد که پرواز موشک مافوق صوت با مولفه های مشخص شده مطابقت داشته است. هدف با یک ضربه مستقیم منهدم شد.

خبرگزاری تاس چندی قبل به نقل از یک منبع آگاه اطلاع داده بود، آزمایش موشک مافوق صوت زیکرون در ماه نوامبر شروع می گردد و در دسامبر ادامه می یابد.

دوازدهم آبان ماه بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته بود آزمایش موشک های هایپرسونیک زیکرون رو به تکمیل است و تحویل این موشک ها به نیروی دریایی از سال 2022 شروع خواهد شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1702

به "تور روسیه: وزیر دفاع روسیه از آزمایش پیروز موشک مافوق صوت اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: وزیر دفاع روسیه از آزمایش پیروز موشک مافوق صوت اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید