وقت عملی شدن وعده های رسول پناه در پرسپولیس است

به گزارش تور اروپا ارزان، مرتضی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران، درباره درخواست بیشتر باشگاه های لیگ فزونی مبنی بر لغو به جامانده بازی های فصل جاری گفت: عدم برگزاری بازی ها تاثیر زیادی در سرنوشت باشگاه های لیگ فزونی دارد. هزینه هایی که تیم های برای فصل جاری نموده اند حیف و میل می گردد.

وقت عملی شدن وعده های رسول پناه در پرسپولیس است

وی اضافه نمود: البته واضح است که هیچ چیز مهم تر از سلامتی افراد جامعه نیست اما می توانیم بازی ها را با رعایت امور بهداشتی ادامه دهیم. شاید لازم باشد در هفته های ابتدایی که لیگ را از سر می گیرند بدون تماشاگر باشد اما در ادامه می توان با سالم سازی کاملِ محیط های ورزشی شاهد حضور آنها باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: اگر قرار است عدالت را برای همه رعایت کنیم باید بازی ها را ادامه دهیم در غیر اینصورت، در حق باشگاه هایی که در لیگ دسته اول هستند و سرمایه گذاری های فراوان نموده تا به لیگ برتر بیایند ظلم شده است.

وی درباره مسائل بوجود آمده در مورد نحوه مدیریت باشگاه ادامه داد: به هر حال تیم هایی که طرفداران میلیونی دارند مسائل و حاشیه های زیادی هم دارند. پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم آقای رسول پناه که به طرفدار و پیشکسوتان باشگاه قول داده بتواند وعده هایش را عملی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 818

به "وقت عملی شدن وعده های رسول پناه در پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت عملی شدن وعده های رسول پناه در پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید