انتها میراثی بد در پرسپولیس؛ راهکارهای نو برای فرار از خاطرات تلخ اسپانسری

به گزارش تور اروپا ارزان، قرارداد پُر ماجرای باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه انتها پس از کش و قوس های فراوان فسخ شد تا سرخپوشان طی روزهای آینده در پی برگزاری مزایده و انتخاب کارگزار نو باشند.

انتها میراثی بد در پرسپولیس؛ راهکارهای نو برای فرار از خاطرات تلخ اسپانسری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرارداد پُر حرف و حدیث باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه، پس از دو سال در نهایت با توافق طرفین به طور رسمی فسخ شد. قرارداد باخت - باختی که نه باشگاه از آن راضی بود، نه کارگزار!

باشگاه پرسپولیس که در دو سال گذشته در چندین مقطع قصد فسخ قرارداد با کارگزار خود را داشت، انتها به خواسته خود رسید تا قرارداد پنج ساله ای که در زمان محمدحسن انصاری فرد امضا شده و سپس در دوران رسول پناه به سه سال کاهش یافته بود، بالاخره سایه اش از سر پرسپولیس دور گردد. قراردادی که طبق آن تمام راه های درآمدزایی سرخپوشان و حتی پلتفرم های رسانه ای باشگاه در اختیار کارگزار قرار گرفته بود.

هرچند گفته می شد در چند ماه گذشته اختلافاتی بین باشگاه پرسپولیس و کارگزار برای خاتمه همکاری وجود داشت، اما طرفین در این زمینه هم به توافق رسیده اند تا بدون دردسر سرخپوشان در روزهای آینده به سراغ برگزاری مزایده و انتخاب کارگزار تازه بروند.

پرسپولیسی ها که به شدت برای پرداخت مطالبات کالدرون، بازیکنان و کادر فنی با مسائل مالی دست و پنجه نرم می نمایند، قرار است به سرعت مراحل برگزاری مزایده و انتخاب اسپانسر تازه را پشت سر بگذارند و با انتخاب کارگزار تازه، تا حدی به مسائل خود سر و سامان ببخشند.

در این شرایط به نظر می رسد باید مدیران باشگاه پرسپولیس و بعلاوه وزارت ورزش تمهیدات و شرایطی برای انتخاب کارگزار تازه باشگاه در نظر بگیرند که حداقل این بار میراث بدی برای آینده باشگاه بر جا نماند و تمام راه های درآمدزایی یک جا و با قراردادی یکطرفه در اختیار یک شرکت اسپانسری قرار نگیرد.

باشگاه پرسپولیس به اسم یکی از برندهای عظیم ورزش کشور و با طرفداران پر تعداد خود قطعاً در فضای اسپانسری خواستار زیاد دارد و شاید با برنامه ریزی مناسب و استفاده از متخصصان حقوقی و مالی، سرخپوشان بتوانند این بار قراردادی خوب با کارگزار تازهشان منعقد نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1602

به "انتها میراثی بد در پرسپولیس؛ راهکارهای نو برای فرار از خاطرات تلخ اسپانسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها میراثی بد در پرسپولیس؛ راهکارهای نو برای فرار از خاطرات تلخ اسپانسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید