پروژه مشترک بخش کشاورزی بین ایران و سازمان اکو اجرا می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، مدیر بخش کشاورزی و گردشگری سازمان اکو از اجرای پروژه مشترک بخش کشاورزی بین ایران و سازمان اکو اطلاع داد و گفت: این پروژه در راستای فراوری محصولات باکیفیت با استفاده کمتر از آب اجرا می گردد.

پروژه مشترک بخش کشاورزی بین ایران و سازمان اکو اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران از زنجان، ممدوح اونال امشب در حاشیه اختتامیه جشنواره غذای اکو- جاده ابرشیم در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این جشنواره برای زنجان فرصت های خوبی را ایجاد نموده است.

وی ابراز کرد: وجود این تعداد هتل، رستوران، مراکز اقامتی و توریستی در زنجان که دارای جمعیتی کمتر از 500 هزار نفر است بسیار مناسب بوده و زنجان از ظرفیت های خوبی برخوردار است.

مدیر بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری سازمان اکو در خصوص توسعه روابط کشاورزی و صنعتی در بین کشورهای عضور این سازمان به اجرای پروژه های مشترک بخش کشاورزی و گردشگری بین ایران و سازمان اکو اشاره نمود.

وی توضیح داد: پروژه های بخش کشاورزی در راستای فراوری محصولات کشاورزی باکیفیت تر و بهتر با استفاده کمتر از آب به اجرا درمی آید.

اونال با اشاره به اجرای پروژه مشترک در حوزه کشاورزی با کشور آذربایجان در سال گذشته بیان نمود: سال جاری قصد داریم با ایران این پروژه را اجرا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 589

به "پروژه مشترک بخش کشاورزی بین ایران و سازمان اکو اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مشترک بخش کشاورزی بین ایران و سازمان اکو اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید