پیگیری وعده های سه وزیر جدید در سامانه پایش

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از اتاق بازرگانی استان زنجان، غلامحسین جمیلی اضافه کرد: سامانه پایش وعده های اقتصادی مسئولان از مردادماه سال جاری به صورت رسمی در زنجان راه اندازی شده که این سامانه، پیگیری و تحقق گفته ها و وعده های مسئولان را به سهولت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

پیگیری وعده های سه وزیر جدید در سامانه پایش

وی با بیان اینکه سامانه پایش وعده های اقتصادی مسئولان وظیفه پیگیری و مطالبه وعده های داده شده در زمان مقتضی را بر عهده دارد، ادامه داد: این سامانه با هدف تقویت نظارت مردمی و پاسخ گویی مسئولان و جلوگیری از وعده های غیرکارشناسی و غیرعملی راه اندازی شد که کارکرد آن رصد و پایش وعده ها در مرحله نخست و پیگیری آن و آنالیز دلایل عدم تحقق وعده ها در مرحله دوم است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اضافه کرد: امکان درج وعده ها و قول های مسئولان استان های سراسر کشور در حوزه اقتصاد و تجارت در این سامانه به وسیله همکاری اتاق های این استان ها فراهم شده است و این سامانه به آدرس https://spvm.ir در دسترس عموم مردم است.

جمیلی با اشاره حضور سه وزیر جدید دولت در وزارتخانه های اقتصاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی برای دریافت رای اعتماد بخش خصوصی پیش از رای اعتماد مجلس، توضیح داد: در همین راستا وعده های و قول های این سه وزیر در سامانه پایش و پیگیری می گردد و وزرای پیشنهادی در این جلسات وعده هایی دادند که اگر عملی گردد، تحولی در وضعیت اقتصاد کشور ایجاد خواهد نمود، به همین جهت این وعده ها با دقت و جدیت در این سامانه پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: جلوگیری از اعلام وعده های ناممکن و انجام نشدنی، ارتقای سطح پاسخ گویی مسئولان، تطبیق گفتار و عمل مسئولان با قوانین و مقررات، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت از جمله اهداف سامانه پایش وعده های مسئولان است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: واضح است که در مقطع حساس کنونی و پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی، دشمنان تنها راه تزلزل پایه های حکومت اسلامی را تضعیف بال اعتماد و حمایت مردمی از این انقلاب و القای ناکارآمدی نظام و سلب اعتماد مردم به وسیله وعده های نشدنی و غیر قابل تحقق می دانند که به طور حتم یکی از راهکارهای آن ها برای ضربه زدن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 242

به "پیگیری وعده های سه وزیر جدید در سامانه پایش" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیگیری وعده های سه وزیر جدید در سامانه پایش" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری وعده های سه وزیر جدید در سامانه پایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید