چفرین: می خواهیم برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان طرفداران را به به استادیوم ها برگردانیم

به گزارش تور اروپا ارزان، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از تمایل خود برای بازگشت طرفداران به استادیوم ها برای بازی های مراحل باقی مانده از رقابت های اروپایی این فصل اطلاع داد.

چفرین: می خواهیم برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان طرفداران را به به استادیوم ها برگردانیم

به گزارش خبرنگاران، الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت که این سازمان به زودی درباره برگرداندن طرفداران به استادیوم ها برای بازی های مراحل به جامانده از فصل جاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تصمیم گیری خواهد نمود.

قرار است بازی های لیگ قهرمانان اروپا از پس از 5 ماه تعلیق به دلیل شیوع کرونا، ماه آگوست از مرحله یک چهارم نهایی به صورت تک حذفی و متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار شوند. بازی های لیگ اروپا نیز همزمان به همین صورت در آلمان برگزار خواهند شد.

چفرین در این باره به خبرگزاری رسمی اسپانیا گفت: ما با مقامات پرتغالی و آلمانی به طور مداوم در تماس هستیم و روز سه شنبه این هفته من شخصاً با نخست وزیر پرتغال صحبت کردم. ما پیروی دستورالعمل مقامات هستیم و بر اساس آن به زودی درباره برگرداندن طرفداران تصمیم گیری می کنیم. حداکثر تا قبل از 10 جولای (یک هفته دیگر) نتیجه آنالیز های مان اعلام خواهد شد.

رئیس یوفا اضافه کرد: ما دوست داریم طرفداران را به استادیوم ها برگردانیم اما در عین حال نمی خواهیم امنیت دست اندرکاران و برگزار کنندگان مسابقات را به خطر بیندازیم. در هر حال تصور اینکه بازی های مهمترین تورنمنت فوتبال در قاره اروپا ممکن است در استادیوم خالی برگزار گردد ناراحت کننده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 891

به "چفرین: می خواهیم برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان طرفداران را به به استادیوم ها برگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: می خواهیم برای ادامه بازی های لیگ قهرمانان طرفداران را به به استادیوم ها برگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید